Gjest Trådstarter Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vi var i en fornøyelsespark, og hadde det kjekt. Så du sier det gikk til helvette ja... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ikkje ver sur på deg sjølv gut! Min første "date" med ei eg haldt på med for ei tid tilbake føregjekk sånn ca. slik: Vi avtalte å gå på kino. Eg tar buss, og bussen plukker ho opp halvvegs til kinoen/tettstaden. Vi småsnakkar litt heile vegen, men eg har stooore problem med å finne ting å snakke om. Vi kjem fram til tettstaden, men må vente ca. i 3 timer før kinoen startar (ja, mega busstilbod). Denne ventinga føretek vi ved det lokale ungdomshuset, der ho kjenner alle og eg kjente maks ei. Eg føler meg dum, flau, har store problem med å involvere meg i samtalane, og vil helst stikke frå staden asap. Rett før vi går inn på kinoen spør nokre bekjente av jenta om eg og ho er kjærastar. Eg blir overraska over spørsmålet og mumlar noko uforståeleg. Jenta bryt sjølvsagt ut: "Nei.. bla bla bla". Der følte eg at eg hadde gitt uttrykk for at eg trudde vi var i eit forhold sjølv om dette var første daten. Kinoen startar --> kinoen er den verste eg har sett NOKON gong, og jenta var einig. Faren til jenta henter ho rett etter kinoen. Rett før vi skilles blir det den "skal vi kysse stemninga". Det heile blir berre rart, ho prøver å kysse meg, samstundes som eg klarar å snu meg litt vekk, av ein eller annan tåpelig grunn. Men eit kyss vart det til slutt, tross alt. Broren min skal hente meg etter kinoen. Først står eg og frys ein halvtime, deretter klarer han å miste hjulet i den første rundkjøringa og vi blir ståande nesten ein time ekstra for å fikse alt styret. Trur du eg sov godt den natta? På mikuraløst vis hadde eg klart å gjort eit nogonlunde greit inntrykk på jenta og vi blei seinare i lag. Eg drog opp denne kvelden ein gong for ho, og forklarte korleis eg hadde følt meg. Ho hadde tydlegvis ikkje lagt merke til nervøsiteten min på same måte som eg sjølv gjorde. Eg trur vi gutar er veldig flinke til å overanalysere alt vi gjer mtp. på å starte forhold osv. Særleg gutar i 15-20 års alderen. Jentene er som regel meir "drevne" i gamet i denne perioden, og tar det heile litt roligare. Ikkje tenk så altfor mykje. Det gjorde eg, og det øydelagte berre for meg sjølv Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vi var i en fornøyelsespark, og hadde det kjekt. Så du sier det gikk til helvette ja... Det gjorde visst det siden det ikke gikk i den retning du hadde satt som mål. Forskjellen på fysisk kontakt + flørting er nettopp det skillet mellom å være hennes potensielle kjæreste eller hennes nye bestevenninne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kom igjen mann... Hun spiller hard to get, ingen dør om du bare går rett på sak... Hadde jeg vært deg så hadde jeg fa** meg løpt hjem til henne nå og gått rett igang! Veggen er knust, routeren er porta, stikkontakten er i, kjøleskapet er åpent... Kall det hva du vil, kjør på! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hard to get når du er 15? right. tror nok det her dreier seg mer om sjenerthet. og hu vil sikkert at det skal føles naturlig, noe det kanskje ikke gjorde når du bare la hånden rundt henne. men hva skjedde med at hun ikke lå over hos deg? med en gang du får henne i senga så blir alt så naturlig det kan få blitt. kjærlighet skal ikke være lett, dere trenger bare en liten puff over grensa fra venn til kjæreste. avtal å ligge over hos hverandre så er alt i boks. ikke vær usikker, når hun kommer på besøk til deg etter at du har lagt hånda rundt henne så ER hun interessert, det skal aldri være noen tvil. husk på det. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hun kunne ikke sove over i går. Det var bare planen på fredag, men da var hun syk I går, etter hun hadde vert hos meg, så skjedde det noe interessant på msn. Hun merket sikkert at jeg var lit anderledes, hun lurte på hva det var, så jeg sa bare at jeg hadde mye å tenke på. (Jeg tenkte på hvordan dagen gikk, om jeg gjorde noe feil, hva hun syntes om oss. Bare gode venner, eller noe mer osv) Hun lurte på om det innebar hun. Jeg sa ja. Hun lurte på hva det var (Veldig forviten) Jeg sa at jeg heller ville snakke om det når jeg møtte henne igjen Hun godtok det (Blir jo for dumt å ta sånt på msn) Det var så absolutt ikke planlagt at jeg skulle si noe sånt, det bare skjedde når hun spurte seg frem. Men har egentlig ikke peilig på hva jeg skal si... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 når hun spør om det er noe neste gang dere møtes: "vel det er ikke noe galt.. jeg bare liker deg." Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Hva var det du tenkte på forleden om meg? Er det noe galt?" "Nei, nei, ingenting galt. Det er bare det at jeg liker deg, men ikke vet hvordan jeg skal ta det videre..." Hvis du ikke tør å ta initiativ så kan du jo bare si det til henne omtrent sånn der (formuler det sånn som du ville sagt det)? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vil være jævlig bra om hun spør: "Hva mener du?" eller "Hæææ? Hva da?" Da er det bare å gi opp gutt! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Hva var det du tenkte på forleden om meg? Er det noe galt?""Nei, nei, ingenting galt. Det er bare det at jeg liker deg, men ikke vet hvordan jeg skal ta det videre..." hvorfor så usikker og spørrende? skip siste halve setning, får deg til å virke som du ikke har peiling på noenting som har med forhold å gjøre. det er bedre å være bestemt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Det er bare det at jeg liker deg, men jeg kommer faen meg ikke på noen god måte å si det på!". Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vil være jævlig bra om hun spør: "Hva mener du?" eller "Hæææ? Hva da?" Da er det bare å gi opp gutt! Hahahaha Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Vil være jævlig bra om hun spør: "Hva mener du?" eller "Hæææ? Hva da?" Da er det bare å gi opp gutt! hahaha lattis xD Men... Jeg er på en måte i en lignendes situasjon.., jeg liker ei jente extremt godt (både pga hun er pen, snill, morsom, rett og slett forelsket i hun) og jeg har pratet med henne på msn i nesten 1 mnd, eller siden det er ferie og hun er på ferie uten data tilgang å er vekke i 1 uke til.. så blir de lit kortere, men da har alle vennene hennes begynt å pratet veldig mye til meg.. noen av dem vet jeg liker hun, men uansett, noen sa hun likte en annen, men jeg har bestemt meg for og knuse over han, (ikke bokstavli talt) uansett... skal uansett si til henne at jeg har begynt å blitt forelsket i henne, får se hvordan det går.. men, lykke til håper det går din vei Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Å si til ei jente at du er forelsket i henne før du er 100% sikker på at hun føler det samme er ikke en god idè! Hun vil sannsynligvis føle seg presset, og usikker/forvirret på hva hun skal svare, og da er det mulig hun tar enkleste utvei og backer ut. Endret 17. juli 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Gjest Guest_anders_* Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 nor du er med en jente so mo du forst si at du liker henne da beggynner hun og like deg mer . og til dere har blitt enie og verandre so sporr du om hun har lyst til og kysse deg:) Lenke til kommentar
digernes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hun liker deg nokk. Er helt sikkert bare litt sjenert Lenke til kommentar
MartinB123 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 bare se hun godt og dypt inni øynene, len deg fremover og kyss henne. ship it imo. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Så - hvordan gikk det med deg, trådstarter? Relativt gammel topic, så noe må jo ha skjedd? Lenke til kommentar
Anonym997 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kunne noen av dere være så snille å hjelpe meg? https://www.diskusjon.no/index.php?app=blog&blogid=1992&showentry=3615 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå