Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det samme sa venninna til min nåværende kjæreste til meg før vi ble sammen også, så det er et ganske så godt tegn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Næh, det ver JEG som sa "go for it!" Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Okai, på Tirsdag prøver vi igjen Vi skal være i en fornøyelsespark på dagen, før vi går hjem til meg. Noen tips der? Er vel ikke den beste plassen å slå til? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Beste tipset er å være deg selv. Men mitt tips til deg er og bare ha de gøy sammen i fornøyelsesparken, uten å tenke på eller å gjøre noe romantisk for å framprovosere et kyss eller "jeg liker deg". La det gå av seg selv og vær deg selv. Men føler du at dere har et veldig romantisk øyeblikk i fornøyelses parken, kan du godt slå til da med et kyss eller lignende. Når dere kommer hjem til deg etter en artig dag i fornøyelsesparken er tiden for å slå til. Hvis dere har hatt en artig og små romantisk dag i fornøyelsesparken, vil hun være i godt humør og ha masse positive følelser for deg. Så når dere sitter i sofakroken og ser på en film(skrekk eller romantiske filmer kan passe fint her) og du føler at tiden er inne bør du slå til. Stille og rolig gi henne et lite kyss på kinnet eller munnen( går kysset på kinnet bra er det ikke lenge før du kysser henne på munnen og et vellykket første kyss på munnen fører fort til flere;) ). Ikke glem: vær deg selv. og en liten ting til: pass på og ikke falle ned i venne-fellen, som en her tidligere nevnte. Lykke til! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Virker for meg som om hun blir servert på en tallerken. Alt du trenger å gjøre er å ta den imot. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fornøyelsespark, you say? If there's water, splash it! Vannkrig hvor begge blir litt våte er alltid artig og kan ofte skape et "øyeblikk". Sier ikke at det første du skal gjøre når dere kommer dit er å sprute masse vann på henne, men om det går bra og du leter etter en åpning så kan en liten vannkrig funke... Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Oh, gaaad I morgen skjer det... Kom nettopp på det med mat... Hva kan vi spise? Skal vertfall ikke bli noen familiemiddag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Lett mat; salat eller kylling. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Stress da... Gidder ikke bruke tid på det.. Men nå ble jeg så evig usikker! Hva om hun ikke er klar! Eller liker meg lenger... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Shit happens. Lett mat gjør at man ikke blir trett hvis dere tenker på sex. Endret 7. juli 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tenker ikke på det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Uforutsette hendelser kan forekomme, greit å være forberedt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Imorra når du føler det er riktig tidspunkt så går du for et kyss, ikke finn på å spørre noe ala. "vil du være kjæresten min?", med mindre dere er 14 selvsagt. Vis at du er mann og ta kontroll. Avviser hun deg, fuck it. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg lurte på akkurat det samme som trådtstarter før mitt første seriøse forhold. Det jeg gjorde var at jeg fikk en venn til å spamme meg med meldinger samme dag som jeg dro for å overnatte hos henne. Det som skjedde var at meldingen: "Sammmen no?". Tikket inn hvert tiende minutt. Hun begynte å mase om hvem det var jeg sendte så mye meldinger med, så jeg ga henne telefonen og ba henne svare, han ga seg ikke før hun i to-tiden svarte: "Ja". ^^ Endret 8. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ^ Den der var litt cringeworthy J@cob! Men du skal ha for kreativitetet hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gikk ikke så bra. Gikk ikke dårlig heller... Vet ikke hvem jeg skal skylde på. Jeg som syket ut, eller hun så ikke forsto hint. Jeg la armen rundt henne, når vi så film. Det var det. Så satt vi veldig nerme hverandre igjennom hele filmen. Men, åårh! ja, vet ikke hva som gikk galt... Hun var veldig fokuser på filmen, så ikke på meg, sån at jeg kunne gjøre noe annet. Jeg har ikke peiling hivrdan jeg skal toke denne dagen! Er hun ikke interisert Skulle jeg gjort mer? Eller vil hun vente litt? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Forventa du at hun skulle hoppe av glede fordi du la armen din rundt? Godt mulig hun er sinnsykt sjenert også og prøvde å late som ingenting. Det er du som burde kanskje ha gjort litt mer i dette tilfellet. Sannsynligheten for at hun ikke tok hintet er også til stede. En ting til, hvis du har tenkt å finne ut om dere blir sammen eller ikke, så er ikke filmtitting noe særlig slager. Endret 8. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har jo gått rundt i en park med henne i hele dag! Nei, hadde ikke forventet det, men jeg hadde forventet at hun også ville prøve seg litt da... Når hun ikke gjorde noe, så ble jeg bare litt usikker, og jeg syket ut... Er sur på meg selv, som ikke gjorde noe mer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du har gått rundt i parken med henne i hele dag, har du flørtet og hatt en del fysisk kontakt med henne? Hvis ikke, er det ikke rart det gikk til helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå