Henning1332 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=98085 Hvis du ser på minnefrekvens, der står det 900mhz På MSI sitt kort er minnefrekvensen oppi 1800Mhz. kan det være trykkfeil? eller suger sapphire sitt kort? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er mulig jeg tar feil her, men kjernehastigheten på begge grafikkprosessorene er 750MHz. Vil ikke det si at selve grafikkprosessoren er i stand til å ta imot data fra minnet 750 millioner ganger i sekundet? Isåfall er det vel knakende likegyldig om minnet kan levere data 900 millioner ganger i sekundet eller 1800 millioner ganger i sekundet, er det ikke? Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Det er mulig jeg tar feil her, men kjernehastigheten på begge grafikkprosessorene er 750MHz. Vil ikke det si at selve grafikkprosessoren er i stand til å ta imot data fra minnet 750 millioner ganger i sekundet? Isåfall er det vel knakende likegyldig om minnet kan levere data 900 millioner ganger i sekundet eller 1800 millioner ganger i sekundet, er det ikke? jo det hørtes ganske riktig ut. trodde det hadde noe å si jeg. Da vet jeg det! Lærer hver dag vetdu Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Usikker på hvordan det virker, men om det står 900MHz, så kjører det på 1800MHz effektivt(to kanaler?) Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 900Mhz er riktig, men da er det ikke oppgitt som effektivt. 1800Mhz på MSI-kortet er også riktig, da er det oppgitt som effektivt (som det burde har vært, siden det står effektiv til venstre. Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 900Mhz er riktig, men da er det ikke oppgitt som effektivt.1800Mhz på MSI-kortet er også riktig, da er det oppgitt som effektivt (som det burde har vært, siden det står effektiv til venstre. Allright, da er de altså like. Hvis jeg forsto deg riktig 900Mhz er riktig, men da er det ikke oppgitt som effektivt.1800Mhz på MSI-kortet er også riktig, da er det oppgitt som effektivt (som det burde har vært, siden det står effektiv til venstre. Allright, da er de altså like. Hvis jeg forsto deg riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå