kampfar911 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei Hardware.no Æ har akkurat kjøpt nytt hovedkort,CPU,skjermkort og RAM. jeg har koblet alt av ledninger riktig men pcen vil ikke starte opp. PC-en får strøm og sånt, men skjermen førblir mørk,tastatur og mus får heller ingen strøm. Alle Viftene går rundt og alt ser kurant ut men alikevell er det ikke det. jeg har klart og starte opp pcen et par ganger, men that' it Lenke til kommentar
KNB Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dårlig kontakt noen plass på HK? Lenke til kommentar
Aiinen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei! Du sier du har plassert alt av strømledninger riktig. Dobbeltsjekk dette, har selv opplevd det samme som deg, og da var problemet at jeg hadde oversett en 4-pins strømkontakt til CPU. Sørg også for at hvis AUX-12V kontakten har fullt med PINs, er ofte det er en ekstra 4-pins strømkontakt som hører til den. Ta og og dobbeltsjekk jumpers til startknapp osv (Power SW, HDD LED og all dem). Se at dem står riktig i forhold til brukermanualen til Hovedkortet ditt. Om ingenting av dette er problemet, sjekk at RAMen din ikke er defekt. Håper noe av dette hjelper Mvh, Ole Henrik Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sjekk også at spacere mellom hovedkort og kabinett er riktig plassert (bare der det er skruehull i hovedkortet). Sjekk også at PSU gir nok strøm til det utstyret du har montert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå