Giddion Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei jeg leste litt på en internett side. <snip..>Parse the XML themselves or they can use an automatic API generation tool for the schema, such as for C# in Visual Studio 2005. <snip..> Jeg har ikke funnet et verktøy som lager C# kode utfra et XML schema. Noen som vet hvor det er/om det finnes i visual studio 2005? Takker for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det er xsd.exe. Ligger i C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\bin når man har Visual Studio 2008, tror det var litt annen path for 2005. Noe upraktisk at ikke denne folderen automatisk blir lagt til path. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/x6c1kb0s(VS.71).aspx Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Med vs 2005 ligger den i C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 8\SDK\v2.0\Bin Takker, det var det programmet jeg leitet etter. Endret 6. juli 2008 av Giddion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå