Captain Slow Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Noen som har hatt problemer med systemet, eller i spill etter installasjon av 2.40?? Det har jeg hatt, først opplevde jeg hakking, og at lyden hang etter i Drake's fortune, og hakking i Call of duty 4, online. Det hele endte opp med at PS3-en tok system gjenoppretting og måtte formatere harddisken. Bare lurer på om det bare er meg og min maskin som begynner å streike, eller om noen andre har hatt problemer. Kan legge til at jeg ikke har hatt problemer tidligere. alt dette kan jo være tilfeldig, men var litt rart at det skjer etter en så stor oppdatering. Endret 2. juli 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har lest at det har vært rapportert så mange problemer med denne patchen at den er blitt tatt vekk fra serverene til Sony får sjekket opp i problemene og eventuelt patchen. Så du er ikke den eneste som opplever problemer som følge av den nyeste patchen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg opplevde haking I gta4 for første gang etter oppdsteringen. Jeg skriver Fra iPod touch så beklager feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå