TanglewoodD Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Her dropper vi det. Må uansett ut med noen kroner etter akten alikvel.. Forspillet på 10min koster rundt en 350-400, så kommer jo elskoven, så ender på en rundt 1000 lapp pr. ligg. Dyrt å være kar for tiden. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har forresten vært å kjøpt noe sjampis, slo til med Bache-Gabrielsen X.O., vet ikke om det er noe bra, er ny i gamet når det gjelder champagne, men den var litt dyr, så vi får håpe det funker. Ellers har jeg kjøpt noe bling som dama seff skal ha på seg, og jeg vekslet en 1000 lapp til 50 lapper. Så vi får se i kveld. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har forresten vært å kjøpt noe sjampis, slo til med Bache-Gabrielsen X.O., vet ikke om det er noe bra, er ny i gamet når det gjelder champagne, men den var litt dyr, så vi får håpe det funker. Ellers har jeg kjøpt noe bling som dama seff skal ha på seg, og jeg vekslet en 1000 lapp til 50 lapper. Så vi får se i kveld. Du burde kjøpe noen tyske sedler fra første verdenskrig ogsåvidare - da trenger du ikke dynke tusen kroner i sjampagne. Du får vel noen millioner mark for en femtilapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg