Cpt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Yo, etter mye undring, så lurer jeg, har sett på noen rapvideoer, og der er det veldig vanlig og helle champagne på kvinner og la det ''regne'' pengelapper på jentene, er dette vanlig praksis i forspillet man har? Hadde vært veldig kjekt vist jeg kunne fått dama til å ligge på ett pelsteppe mens jeg kvelte champagne og pengelapper på henne mens hun gnidde seg inn i drikken. Noen som har gjort noe lignende før? evt, siden jeg er litt usikker på om dette er vanlig, så lurer jeg på om hvordan jeg kunne klart å fått henne til å gå med på dette. OG, hva mener dere jenter om ett slikt forspill, regner med at dere ville likt det, for de gjør det i rapvideoer, og de er faktisk ikke så fjern fra realiteten som alle skal ha dem til. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Helt vanlig her i gården. Eller skal jeg si villaen. :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Samme her. Ikke snakk om å spre beina for noen som ikke har råd til å helle litersvis med rådyr sjampis på meg. :!: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da hadde jeg heller tenkt mer på hvordan å fjerne champagneflekkene på teppet enn noe annet, pluss hvor mange penger som ble ødelagt.. no deal for meg ihvertfall. Er ikke no wannabe rapvideo-slut heller.. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ja dette er helt vanlig husker en gang da jeg helte champis som ikke var av helt rett årgang på damen min har arr på ryggen ennå, så nå går det kun på bestillingsvare fra polet. må også huske at det er tusenlapper som gjelder, bruker du 500-lapper, så ender det fort opp med en dyr kjøkkenkniv mot strupen. Kvinnfolk som vet hva de vil ha er ikke til å kødde med Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg pleier alltid å gjøre dette når ejg er på hotell... gjerne med en lunken cava bestillt fra roomservice og 2 tusen kroner vekslet i femtilapper Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Femtilapper? Pft. Må høre på Gridset - kun tusenlapper som holder mål Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sløser da ikek såpass med penger på en dame... hadde det vært i slow motion så kanskje det ville være verd det... hvor mye penger og chamips må det være for at det skal bli noe av da? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Nei men da oser jeg lett ned på polet i morgen å kjøper noen flasker sjampis og tar ut noen 1000lapper å strør de over dama mi, men jeg er nå ikke så redd for å skuffe henne, en real OG setter alltid kvinnfolket på plass Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) OG betyr; Original Gangster Endret 2. juli 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Penger som masse fremmede mennesker har tatt på før meg? Neeeh. Vil heller ha noe annet gnidd mot kroppen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Penger som masse fremmede mennesker har tatt på før meg? Neeeh. Vil heller ha noe annet gnidd mot kroppen. Men da har vi enda sjampisen som jeg heller over deg mens du ligger på ett pelsteppe med noe bling, mens man hører på Endret 3. juli 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis du er i fjernt slektskap til Onkel Skrue kan vann og papirlapper gjøre samme nytten. Men pass for all del å huske å kjøpe bind for øynene til henne. Trikset er å få henne til å tro du det er penger og sjampis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Penger som masse fremmede mennesker har tatt på før meg? Neeeh. Vil heller ha noe annet gnidd mot kroppen. Men da har vi enda sjampisen som jeg heller over deg mens du ligger på ett pelsteppe med noe bling, mens man hører på Jammen, da er det jo okay. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Helt vanlig her i gården. Eller skal jeg si villaen. :!: Er det Villa Champagnebrus dere bruker da? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Helt vanlig her i gården. Eller skal jeg si villaen. :!: Er det Villa Champagnebrus dere bruker da? Blir på etterspillet det! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Yåo, hvordan går det egentlig med sjampanje-innkjøpet, mister Trådstarter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Yo dawgs, dis is OG Lak speaking! I just in from my poppin champagne on da chixx in da strrets. I can tell ya'all dat dem chixx dig it! Buy champagne, make Gangstaaaaaa-rap and live tha gangsters life. 4 real yo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg