Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Realiteten av sex

Cpt

Anbefalte innlegg

Yo, etter mye undring, så lurer jeg, har sett på noen rapvideoer, og der er det veldig vanlig og helle champagne på kvinner og la det ''regne'' pengelapper på jentene, er dette vanlig praksis i forspillet man har?

Hadde vært veldig kjekt vist jeg kunne fått dama til å ligge på ett pelsteppe mens jeg kvelte champagne og pengelapper på henne mens hun gnidde seg inn i drikken. Noen som har gjort noe lignende før? evt, siden jeg er litt usikker på om dette er vanlig, så lurer jeg på om hvordan jeg kunne klart å fått henne til å gå med på dette. OG, hva mener dere jenter om ett slikt forspill, regner med at dere ville likt det, for de gjør det i rapvideoer, og de er faktisk ikke så fjern fra realiteten som alle skal ha dem til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja dette er helt vanlig ;) husker en gang da jeg helte champis som ikke var av helt rett årgang på damen min :( har arr på ryggen ennå, så nå går det kun på bestillingsvare fra polet. må også huske at det er tusenlapper som gjelder, bruker du 500-lapper, så ender det fort opp med en dyr kjøkkenkniv mot strupen. Kvinnfolk som vet hva de vil ha er ikke til å kødde med :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nei men da oser jeg lett ned på polet i morgen å kjøper noen flasker sjampis og tar ut noen 1000lapper å strør de over dama mi, men jeg er nå ikke så redd for å skuffe henne, en real OG setter alltid kvinnfolket på plass ;)

Lenke til kommentar
Penger som masse fremmede mennesker har tatt på før meg? Neeeh. Vil heller ha noe annet gnidd mot kroppen.

Men da har vi enda sjampisen som jeg heller over deg mens du ligger på ett pelsteppe med noe bling, mens man hører på

Endret av WowGamer
Lenke til kommentar

Hvis du er i fjernt slektskap til Onkel Skrue kan vann og papirlapper gjøre samme nytten. Men pass for all del å huske å kjøpe bind for øynene til henne. Trikset er å få henne til å tro du det er penger og sjampis.

Lenke til kommentar
Penger som masse fremmede mennesker har tatt på før meg? Neeeh. Vil heller ha noe annet gnidd mot kroppen.

Men da har vi enda sjampisen som jeg heller over deg mens du ligger på ett pelsteppe med noe bling, mens man hører på

Jammen, da er det jo okay.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...