Gå til innhold

Ang. prisutvikling på mobiltelefoner

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på en Nokia 6610, men valgte å ikke kjøpe den med en gang den kom på markedet, både av hensyn til å unngå "barnesykdommer", og også for å vente til den synker litt i pris.

Nå har den vært på markedet i noen måneder, og prisen er nede i 3400 kr hos enkelte leverandører.

Det er kanskje ikke noe fasitsvar på dette, men når kan en forvente at prisen stabiliserer seg? Jeg husker med min forrige telefon (Nokia 6210), så ble den aldri billigere enn ca 2700 kroner (etter ca ett år?).

Spørsmål nr 2: Har de fleste "barnesykdommene" blitt luket vekk nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har bare kommet en ny firmware-versjon siden 6610 kom der mye ble fikset, det er versjon 4.18 som kom 7. desember.

Når det kommer en ny versjon, kan du bare ta mobilen med deg til et nokia servicesenter innen et år og for eksempel si at mobilen slår seg av uten grunn innimellom, så får du den oppgradert gratis.

Det er jo ikke så lenge siden prisen gikk ned noen hundringser, så den blir vel ikke særlig billigere med det første. Men det vet jeg ingenting om egentlig :roll:

Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke noe fasitsvar på dette, men når kan en forvente at prisen stabiliserer seg? Jeg husker med min forrige telefon (Nokia 6210), så ble den aldri billigere enn ca 2700 kroner (etter ca ett år?).

Spørsmål nr 2: Har de fleste "barnesykdommene" blitt luket vekk nå?

Den vil nok komme på kampanje tilbud med abo etter 1-2 mnd. Men priser uten abo er ganske stabile.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...