Landeplagen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) .mp3 Endret 9. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Liker denne sjangeren og har allerede lagt den på mp3-spilleren. Synes likevel orgel kunne vært tonet ned noe. Det fikk også en falsk klang noen ganger som jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du har kommet langt den siste tiden. Håldt på lenge eller? Skaff deg studiomonitorer, sangen er litt muddy i basstonene..... Endret 7. juli 2008 av Spirith Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dette her likte jeg Syns lydbildet var i god balanse Strykerne som kommer inn på 1:11 er veldig sure! Merkelig nok syns jeg de kommer seg etter hvert. Hvis du har dem i et eget track burde du fikse pitchen på dem! Eller, uansett hvordan du nå har det burde du prøve å fikse pitchen Jeg syns også du kan variere beaten litt mer utover i sangen (som du har gjort i begynnelsen) f eks etter første refrenget, og kanskje legge inn noen fills osv. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Du har kommet langt den siste tiden. Håldt på lenge eller? Skaff deg studiomonitorer, sangen er litt muddy i basstonene..... Holdt på siden mars/februar. Vet ikke hva studiomonitorer er... Dette her likte jeg Syns lydbildet var i god balanse Strykerne som kommer inn på 1:11 er veldig sure! Merkelig nok syns jeg de kommer seg etter hvert. Hvis du har dem i et eget track burde du fikse pitchen på dem! Eller, uansett hvordan du nå har det burde du prøve å fikse pitchen Jeg syns også du kan variere beaten litt mer utover i sangen (som du har gjort i begynnelsen) f eks etter første refrenget, og kanskje legge inn noen fills osv. Skal se hva jeg får til. Enig i det med variasjon. Edit: Strykerne er med i sample't jeg brukte, så det kan jeg ikke ordne så lett. Men jeg synes det høres bra nok ut som det er, så. Endret 9. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal se hva jeg får til. Enig i det med variasjon. Edit: Strykerne er med i sample't jeg brukte, så det kan jeg ikke ordne så lett. Men jeg synes det høres bra nok ut som det er, så. Da syns jeg du bør prøve å øke pitchen på samplet litegranne. Eller senke den litt på instrumentene. Ikke for å være plagsom, men jeg syns det senker helhetsintrykket av en ellers bra remix. Men så er jeg en perfeksjonist da... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Da syns jeg du bør prøve å øke pitchen på samplet litegranne. Eller senke den litt på instrumentene. Ikke for å være plagsom, men jeg syns det senker helhetsintrykket av en ellers bra remix. Men så er jeg en perfeksjonist da... Kan jo prøve og se om jeg får det til. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da syns jeg du bør prøve å øke pitchen på samplet litegranne. Eller senke den litt på instrumentene. Ikke for å være plagsom, men jeg syns det senker helhetsintrykket av en ellers bra remix. Men så er jeg en perfeksjonist da... Kan jo prøve og se om jeg får det til. Der har du innstillingen! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Oppdatert. La til en litt klisjè-klapp på slutten, og mer variasjon. Vet ikke om den pitchinga ble bra, du får bedømme den. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Oppdatert.La til en litt klisjè-klapp på slutten, og mer variasjon. Vet ikke om den pitchinga ble bra, du får bedømme den. Jepp, ble bedre nå. Angående beaten kunne det godt vært enda mer variert. F eks tror jeg det hadde blitt bra om du lagde en helt ny beat i 2:48 (f eks en litt roligere en, noe a la den i 3:40, og så bygge opp til den vanlige igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå