Siege Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hei, på Tirsdag 1. Juli fikk jeg en nye Samsung 1TB harddisk. 2. Juli fikk jeg bluescreen uten noe grund. Jeg satt bare å surfet på nettet så fikk jeg blue-screen. Jeg har en 350W strømforsyning. 2GB Ram, 6000+ Amd Athlon prosessor. 1stk. 80GB (IDE, Local Disk) 1stk. 500GB hardisk (SATA2, Slave) og en stk. 1TB (SATA2, slave). Jeg har aldri hatt problemer før jeg fikk 1TB harddisken. Jeg har sjekket inni pc-en og den er ikke varm. Hva er problemet? Takk for alle svar. Endret 2. juli 2008 av Siege Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har du begynt med ny tidsregning? Nå vet ikke jeg hvilket skjermkort du har, men sammen med eksempelvis 8800GTS 320MB trenger din pc 350Watt PSU, og dette er ved full belastning.(2 SATA-disker, 1 IDE-disk, AMD 6000 X2 og 2 DDR2-brikker) Så mitt første og beste råd er, skaff deg en ny strømforsyning. Regn ut selv HER, siden du kan fylle inn data for din pc. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har et 6600gt 128 mb skjermkort som ikke tar noe spesielt med strøm, men før jeg fikke 1TB harddisken hadde jeg en 200 GB (IDE) istedet for. Tar en SATA harddisk så mye mer strøm enn en IDE harddisk? Lenke til kommentar
Siege Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg prøvde å plugge ut 1TB harddisken, men jeg fikk fortsatt blue-screen. Skal jeg prøve å re-innstallere windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå