Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tja hadde ett macrobilde med artig motiv men var ikke spesielt skarpt så fant ut att jeg kunne leke litt med det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen ganger er det lov å redde et bilde i PS, og dette er jo svært severdig. Kult resultat du har kommet frem til. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg får en "tegneseriefølelse" av dette, og det er ikke negativt ment. Bildet heller i retning av en animasjon og en god en også. dette liker jeg veldig godt. (Psst: Utgangspunktet kan ikke ha vært så veldig dårlig egentlig?) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Tusen takk her er orginalen (minska str) Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Liker det! Grønnfargen tror jeg passer. Kanskje du kunne fått det litt lysere rundt "foten" som ligger over bladet? Selv la jeg ikke merke til den før jeg hadde sett lenge på bildet. Og den ligger jo ganske bra til når det skal være et skremmende bilde (?). Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Liker det! Grønnfargen tror jeg passer. Kanskje du kunne fått det litt lysere rundt "foten" som ligger over bladet? Selv la jeg ikke merke til den før jeg hadde sett lenge på bildet. Og den ligger jo ganske bra til når det skal være et skremmende bilde (?). Joda er sikkert mulig å få fram den litt bedre. Men det blir ikke i kveld. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Herlig type du har fanget. Her kommer den slik jeg liker den best: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Originalen var jo flott og litt annerledes. Den er virkelig på vei for å ta oss. Uhuu Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg liker det. Et litt annerledes makrobilde. Han er kanskje ikke like pen å se på som Olsens fluer, men absolutt mer skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå