Gå til innhold

BK: Varm solnedgang.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker ikke som horisonten er rett men det er fort gjort å fikse på. Fine varme farvetoner, men problemet er at du har lite å jobbe med. Du trenger noe som gir en fin siluett mot himmelen for å få til et bra bilde i dette tilfellet. Det kan være nesten hva som helst fra et radioteleskop til en fugl.

Sånn som det er nå så gir bildene et preg av at de er som de er fordi du stod der du stod. For eksempel så er hustaket bare i veien uten å gjøre noe positivt for bildet. Hvis du hadde greid å få en siluett av et lite hus på en bakketopp så hadde det blitt noe helt annet.

Bildet til høyre har kansje størst potensiale, hvis du retter det opp og leker deg med beskjæring så vil du kunne skape ganske tydelige geometriske former som kan gjøre det litt mer spennende.

Lenke til kommentar

Takker for svar, var tildels veldig dårlig planlagt (alt skjedde spontant) og generelt sett fikk jeg ikke bedre bilder grunnet mye ekstremt mye forstyrrende elementer, som gjorde at jeg valgte å zoome mest mulig inn. Bor i et lite urbant strøk så neste gang skal jeg hoppe ut i bilen og kjøre til en litt bedre plassering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...