Gå til innhold

Mac med norsk tastatur


Anbefalte innlegg

Det overasker meg at det finnes klestoll da Norge ikke lenger har noen konfeksjonsindustri og beskytte, men jeg tviler ikke på deg når du sier det. Da det er få ting som overasker med den norske staten. Men altså utifra argumentet for toll som handler om at dette er noe som legges på en vare for å beskytte hjemmelig produksjon, er det svært få gode argrumenter for klestoll i Norge, og i hvertfall ikke for Toll på feks. sportstøy. Jeg sjekket det opp selv og ser at det er toll, den burde fjernes snarest og er utdatert da vi ikke lenger produserer klær i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det overasker meg at det finnes klestoll da Norge ikke lenger har noen konfeksjonsindustri og beskytte, men jeg tviler ikke på deg når du sier det. Da det er få ting som overasker med den norske staten. Men altså utifra argumentet for toll som handler om at dette er noe som legges på en vare for å beskytte hjemmelig produksjon, er det svært få gode argrumenter for klestoll i Norge, og i hvertfall ikke for Toll på feks. sportstøy. Jeg sjekket det opp selv og ser at det er toll, den burde fjernes snarest og er utdatert da vi ikke lenger produserer klær i Norge.

Ja, er helt enig!

Klestoll hører jo ikke hjemme her.

 

Men nå er jo staten så grådige og knarkete at de håver inn alle de pengene det er mulig å få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...