Fre_ZZe Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Får ikke sendt ut sms/mms til et nummer i storbrittania fra min OneCall mobil. Så for å gi livstegn ifra meg er jeg nå "desperat" etter å finne en operatør på nettet som tilbyr å sende sms'er fra internett til utenlandske nr (helst gratis). Noen som har forslag her? Edit: Husker telefonkatalogen.no hadde slikt tilbud før men finner det ikke lenger.. Endret 2. juli 2008 av Fre_ZZe Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg har brukt folk.no før. Vet ikke om det gjelder utenlandske nummere men det er verdt et forsøk edit: folk.no ikke fol.no sorry Endret 29. juli 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dersom du går inn på MinSide under telefonkatalogen kan du sende gratis sms: https://www.gulesider.no/mypage/loginForm.c Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Meld deg inn på Biip.no Det funker, og de har også ubegrenset med gratis meldinger om du bruker wap-sidene. Endret 29. juli 2008 av Tinki Winki Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har du Skype konto, kan du sende sms derfra. Forresten, har du prøvd å bytte operatør på telefonen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå