Gå til innhold

Selge min Nokia N82 for en iPhone 3G

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Nokia N82 for rundt 2 måneder siden. Mobilen er i seg selv utrolig god, men den er ikke helt hva jeg ønsket meg likevel. Dette fant jeg desverre ut etter jeg hadde kjøpt den.

Jeg trenger en litt mer artig mobil, og så på en kamerat som hadde iPhone. Den så virkelig artig ut. Men må jo i såfall ha den nye 3Gen fra apple.

Noen som vet hvor mye jeg kan selge min Nokia for? Den er som sat drøyt 2 måneder gammel, alt utstyr følger med, jeg har hatt plaskbeskyttelse på skjermen hele tiden, så den er ripefri, har oiginal-plast-beskyttelsen på baksiden og mobilen er i ganske s¨god stand egentlig!

Er det noen som vet da sånn ca hvor mye iPhone 3G kommer til å koste?

Er det mulig å bytte min mot 3G og betale mellomlegget hos noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke kjøpt Iphone 3G uten abb her i Norge, så du får ikke byttet din N82 med det første. Men det kan jo være at 3G-en dukker opp på finn eller lignende, opplåst etter noen måneder. Men blir nok et godt mellomlegg du må ut med. Kan godt tenkte meg at de ikke selger den for under 4500-5000 kroner på nette.

For en brukt Nokia N82 ville jeg ikke betalt mer enn 2000 - 2500 kr. De selger sølv utgaven for ca 3300-3400 ny. Den svarte har 1 års navigasjon, og koster ca 3800-3900 hos de billigste nettbutikkene.

Men for all del, det finnes sikkert de som vil betale mer for din N82 på finn.no. Du må bare finne den rette personen ;)

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...