Gå til innhold

"Angry guild leader" blogger om AoC

Anbefalte innlegg

Uansett så tror jeg denne såkalte diskusjonen er over.

Konklusjon: Noen liker Vanguard og resten liker AoC atm.

Gneldring og klaging fra folk som ikke likte spillet kan holde det for seg selv, eller tenke over om det egentlig er nødvendig å poste.

Dette temaet er etter min og sikkert fleres mening unødvendig med tanke på at bloggeren selv er en privatperson som ikke burde bli tatt så alt for seriøst. Og til trådstarter:

Den offisielle AoC vs Vanguard tråden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artiklene går jo ut på at bloggeren liker Vanguard, og ønsker at alle som leser hans artikler prøver ut Vanguard istedet, det samme gjør OP, og han nevner det omtrent i 50% av postene sine, nesten som et uhemmet forsøk på snikreklame. ;)

hm, kanskje vi nå begynner å skjønne logikken bak innleggene til toeblast ihvertfall. Reklame for sitt eget mmorpg, ja det kom for en dag til slutt. Haha, dette var pinlig toeblast. Kos deg med vanguard du, og la oss andre her være i fred, og diskutere, da du ikke tilfører noe annet enn trolling og pisspreik. 0 verdi.

Da er det vel bare nagina igjen da eller?

Igjen? Hmm... hva er et med å trekke meg inn i bildet? Prøver helst unngå å svare her men måtte bare når folk disser opp ved å skrive nicknames.

Lenke til kommentar
Artiklene går jo ut på at bloggeren liker Vanguard, og ønsker at alle som leser hans artikler prøver ut Vanguard istedet, det samme gjør OP, og han nevner det omtrent i 50% av postene sine, nesten som et uhemmet forsøk på snikreklame. ;)

hm, kanskje vi nå begynner å skjønne logikken bak innleggene til toeblast ihvertfall. Reklame for sitt eget mmorpg, ja det kom for en dag til slutt. Haha, dette var pinlig toeblast. Kos deg med vanguard du, og la oss andre her være i fred, og diskutere, da du ikke tilfører noe annet enn trolling og pisspreik. 0 verdi.

Da er det vel bare nagina igjen da eller?

Igjen? Hmm... hva er et med å trekke meg inn i bildet? Prøver helst unngå å svare her men måtte bare når folk disser opp ved å skrive nicknames.

Som man høster , sår man ,,,,,

Lenke til kommentar

hadde lyst til å kjøpe aoc, men har mista lysta takket være de som er så inni hampen for aoc og kaller alt drittkasting. Argumenter mangler hos dere....derfor er det nok bedre å

ikke spille aoc...for skulle jeg mot all formodning ikke like spillet blir jeg jo korsfesta.

Fosse

Lenke til kommentar
Målet med tråden er veldig åpenbar, om du ikke klarer å se poenget bak så er det ikke mitt problem. Du er heldigvis ikke målgruppen heller.

Så meningen er at alle som ønsker å prøve AoC skal heller prøve Vanguard pga du spiller der på en PvP server som ikke er så full som du ønsker?

Målet med tråden er åpenbart å informere om hvor og hvorfor AoC feiler. Men det er jo også reklame for en blogger som er veldig positiv til Vanguard, det legger jeg ikke skjul på. At jeg får snakke om Vanguard i mine innlegg er jo bare en bonus igrunn.

Føler du VIRKELIG at det er nødvendig å fortelle hva en enkelt person mener hvorfor AOC "feiler" ?

Så hva er det du egentlig prøver på her, og advare folk fra å prøve spillet?

vist det er tilfelle ville du brydd deg om hva en guild leader som du aldri har møtt mener om spillet?

Synd at du kun har spillt mmo spill som har vært ute i et år eller lengre, vist ikke hadde du aldri laget slike tråder.

Lenke til kommentar
hadde lyst til å kjøpe aoc, men har mista lysta takket være de som er så inni hampen for aoc og kaller alt drittkasting. Argumenter mangler hos dere....derfor er det nok bedre å

ikke spille aoc...for skulle jeg mot all formodning ikke like spillet blir jeg jo korsfesta.

Fosse

Hører du på alt som andre sier her i livet ? Fordi noen få misliker conan ? TENK om det er ditt livs spill , jeg ville ikke tatt sjangsen på å ikke prøve ;)

Lenke til kommentar

Fosse

Hører du på alt som andre sier her i livet ? Fordi noen få misliker conan ? TENK om det er ditt livs spill , jeg ville ikke tatt sjangsen på å ikke prøve ;)

tror nokk ikke at han hadde så veldig lyst til å spille/prøve spillet vist det skulle så LITE til.

Lenke til kommentar
Hehe er sikkert Toeblast som har lagd en ny acc, og skrevet det inn.

j/k

Men syntes det var litt snodig den posten. Viss det er grunnen til at han ikke starta, var det kanskje like greit at han ikke gjorde det.

å IKKE teste en nytt norsk-produsert MMO er jo i seg selv en dødssynd ;) OK han taper 350 kroner hvis han ikke liker spillet etter en måned , men NOEN sjanger må man desverre ta her i livet :p

Lenke til kommentar
Hehe er sikkert Toeblast som har lagd en ny acc, og skrevet det inn.

j/k

Men syntes det var litt snodig den posten. Viss det er grunnen til at han ikke starta, var det kanskje like greit at han ikke gjorde det.

å IKKE teste en nytt norsk-produsert MMO er jo i seg selv en dødssynd ;) OK han taper 350 kroner hvis han ikke liker spillet etter en måned , men NOEN sjanger må man desverre ta her i livet :p

enig, det er ca 2 timer jobbing for min del. og det fortjener funcom selv om de skulle faile stygt..

Lenke til kommentar
Syntes syn på de som vier livet sit til å snakke drit om conan, og spre sitt budskap på alle måter.

Mange av dem har nok spart ukepengene sine i noen mnd for å få råd til det. Og når de finner ut at det er et spill for voksne, angrer de på at de ikke brukte dem på cola og digg (og wow)istedenfor. Stakkar.

Personlig syns jeg det er et flott spill med stort potensiale. Bugsene og manglene er noe jeg kan leve med. De blir fikset etterhvert. Jeg har ennå til gode å oppleve 'gamebreaking' bugs. Ytelsen på min 1 1/2 år gamle maskin er det heller ingen ting å si på (alt på max, bloom, AAx16 osv). Spillet glir tilfredstillende med 20-30 fps.

Jeg nyter biffen min, for å bruke Godager's egen metafor, istedenfor å sluke den rått.

Heller et spill som blir gitt ut noen måneder for tidlig enn en konkursrammet utvilker og skrinlagt prosjekt.

Flere av punktene til 'Angry guild leader' er uansett ugyldige siden tingene han tar opp allerede er fikset.

Når det er sagt så er det ting funcom absolutt kan forbedre i forhold til tjenseten de leverer. Kundeservice, både ingame og ellers, er et eksempel. Kombinasjonen av overveldene mange solgte kopier og bugs som gjør det nødvendig for spillere å kontakte en GM er uheldig.

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere å bruke energi på å hakke på AoC? har dere ikke bedre ting å gjøre? vi har fått det med oss for LENGE siden at dere er misfornøyde.

Trolling sier jeg.

Diskusjonsforum uten diskusjons virker jo meget interessant.

Lenke til kommentar
Mange av dem har nok spart ukepengene sine i noen mnd for å få råd til det. Og når de finner ut at det er et spill for voksne, angrer de på at de ikke brukte dem på cola og digg (og wow)istedenfor. Stakkar.

Hvis de har spart ukepenger for å få råd så er de for små..

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Hvis de har spart ukepenger for å få råd så er de for små..

Word, kanke være mer enig.

Lenke til kommentar
*snip* Ytelsen på min 1 1/2 år gamle maskin er det heller ingen ting å si på (alt på max, bloom, AAx16 osv). Spillet glir tilfredstillende med 20-30 fps.

Jaha? Det må ha vært en helvetes til maskin for 1 1/2 år siden...

Lenke til kommentar
*snip* Ytelsen på min 1 1/2 år gamle maskin er det heller ingen ting å si på (alt på max, bloom, AAx16 osv). Spillet glir tilfredstillende med 20-30 fps.

C2D 3ghz, 2gig ram, 8800gtx, infinity 975 HK - kostet meg 8-9000 januar 07.

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

Jeg hadde fabrikkoverklokka 8800 gtx , core2 cpu og 4gb ram for 2 år siden ,,,,,,

Lenke til kommentar

Jeg har ca samme oppsett som flere av dem over; C2D 3.33Ghz, 2Gig RAM, X1900XT og div annet. Oppsettet er omkring 2 år gammelt og kjører AoC på medium. Alt som trengs for å kjøre AoC smooth er et nytt skjermkort (ATI 4870?) til en 2000 kr, kunne sikkert greid meg med et rimeligere kort også.

Lytter til den fantastiske soundtrack CDen til AoC på jobb her nå. Skulle tro det var musikk til en film.

Edit: X1900XT såkart, ikke x800xt

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Jeg hadde fabrikkoverklokka 8800 gtx , core2 cpu og 4gb ram for 2 år siden ,,,,,,

Nå ble ikke Geforce 8 serien lansert før i november 2006, og C2D conroe ble lansert i august 2006, så hadde du et et fabrikkoverklokket eksemplar av 8800 samt en C2D i juli 2006 så har du gode kontakter..

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

Nå ble ikke Geforce 8 serien lansert før i november 2006, og C2D conroe ble lansert i august 2006, så hadde du et et fabrikkoverklokket eksemplar av 8800 samt en C2D i juli 2006 så har du gode kontakter..

ja ja ! detaljer detaljer ! står vertfall 2006 på kortet .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...