Gå til innhold

"Angry guild leader" blogger om AoC

Anbefalte innlegg

Syntes syn på de som vier livet sit til å snakke drit om conan, og spre sitt budskap på alle måter.

Hvis du hadde latt være å poste i de trådene, hadde de dødd stille ut. Men istedet fòrer du dem..Smart.

jepp.. nøyaktig like smart som du er...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet med alle disse "AoC er dritt"-trådene er ikke at dere vil diskutere. Dere sier: AoC er dritt. Hvorfor? Fordi jeg sa det vel. Jeg veit best og skjønner ikke hvorfor dere gidder å spille det når spillet selvfølgelig er dritt.

Har enda ikke sett en tråd med ordentlig diskusjon.

Det er nøyaktig det som er problemet....

Lenke til kommentar
Syntes syn på de som vier livet sit til å snakke drit om conan, og spre sitt budskap på alle måter.

Hvis du hadde latt være å poste i de trådene, hadde de dødd stille ut. Men istedet fòrer du dem..Smart.

Nøyaktig like smart som du er!

Haha, men du må innrømme den er litt bra. :D

Nå gjenstår det bare at noen quoter meg for å så bli quota igjen av noen andre, evig bra. :)

Lenke til kommentar

Nøyaktig like smart som du er!

Haha, men du må innrømme den er litt bra. :D

Nå gjenstår det bare at noen quoter meg for å så bli quota igjen av noen andre, evig bra. :)

måtte bare:p men i teorien var jeg "smart" før deg siden jeg "bumpa" posten før du gjorde det^^

Men ja, la oss holde oss til topic no. til den grad det er mulig.

Jeg er fornøyd med AoC, det er selfølgelig en del bugs osv. men slikt kan man forvente av et mmo spill som er så ungt.

Og si at de rusha og slapp spillet for tidlig er jeg ikke enig i. de utsatte no release dato'en flere ganger, tror funcom gjorde det rette å slippe spillet når de slapp det. men det er no min personlige menig da.

Men for guds skyld, det er no ikke verre enn å vente 6-12mnd'er vist dere mener at AoC fremderles er en beta utgave.

Lenke til kommentar

Vanguard har vært ute siden 26.01.2007 (18mnd +-) så det er på tide ting begynner å falle på plass.

Age of Conan har vært på markedet siden 23.05.2008 (1,5mnd +-). Gi det litt tid så blir det nok bedre.

Jeg synest folk er for snar til å syte og klage. Jeg har ikke noe imot at folk påpeker feil, for feil kan ikke fikses om ingen finner dem.

Har vært med på ganske mange beta's/releases og ingen har vært perfekte på noen måte.

Lenke til kommentar
Mye negativ kritikk kan være med på å avgjøre om noen kjøper et spill eller ikke, dette gjelder jo forsåvidt alle medier. Om en film får mye negativ kritikk og du hører fra alle som har sett den på kino at den er dårlig, da løper du vel neppe til kinoen for å se filmen? Satt litt på spissen, men du ser vel poenget.

Det er forskjell på mye negativ kritikk fra én og samme person samt mye og negativ kritikk fra 70-80% av folket som har sett filmen, eller her prøvd spillet.

Hvis et flertall av folket som har sett filmen sier at den er dårlig så går jeg ikke bort og ser filmen selv.

Hvis én person sier at filmen er dårlig om og om igjen så blir jeg heller nysgjerrig for hva denne filmen kan inneholde som gjør at personen er så besatt av å snakke om den.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Målet med tråden er veldig åpenbar, om du ikke klarer å se poenget bak så er det ikke mitt problem. Du er heldigvis ikke målgruppen heller.

Så meningen er at alle som ønsker å prøve AoC skal heller prøve Vanguard pga du spiller der på en PvP server som ikke er så full som du ønsker?

Artiklene går jo ut på at bloggeren liker Vanguard, og ønsker at alle som leser hans artikler prøver ut Vanguard istedet, det samme gjør OP, og han nevner det omtrent i 50% av postene sine, nesten som et uhemmet forsøk på snikreklame. ;)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Artiklene går jo ut på at bloggeren liker Vanguard, og ønsker at alle som leser hans artikler prøver ut Vanguard istedet, det samme gjør OP, og han nevner det omtrent i 50% av postene sine, nesten som et uhemmet forsøk på snikreklame. ;)

hm, kanskje vi nå begynner å skjønne logikken bak innleggene til toeblast ihvertfall. Reklame for sitt eget mmorpg, ja det kom for en dag til slutt. Haha, dette var pinlig toeblast. Kos deg med vanguard du, og la oss andre her være i fred, og diskutere, da du ikke tilfører noe annet enn trolling og pisspreik. 0 verdi.

Da er det vel bare nagina igjen da eller?

Lenke til kommentar

hm, kanskje vi nå begynner å skjønne logikken bak innleggene til toeblast ihvertfall. Reklame for sitt eget mmorpg, ja det kom for en dag til slutt. Haha, dette var pinlig toeblast. Kos deg med vanguard du, og la oss andre her være i fred, og diskutere, da du ikke tilfører noe annet enn trolling og pisspreik. 0 verdi.

Da er det vel bare nagina igjen da eller?

Skal jo også nevnes at Toeblast startet å spille VG for litt over en uke siden, og fortsatt er det ikke sikkert han liker det om 2 uker.

Da kommer det sikkert en egenkomponert tråd fra Toeblast, "Hvorfor sluttet du med Vanguard: Saga of Heroes".

Lykke til!

Lenke til kommentar
Målet med tråden er veldig åpenbar, om du ikke klarer å se poenget bak så er det ikke mitt problem. Du er heldigvis ikke målgruppen heller.

Så meningen er at alle som ønsker å prøve AoC skal heller prøve Vanguard pga du spiller der på en PvP server som ikke er så full som du ønsker?

Målet med tråden er åpenbart å informere om hvor og hvorfor AoC feiler. Men det er jo også reklame for en blogger som er veldig positiv til Vanguard, det legger jeg ikke skjul på. At jeg får snakke om Vanguard i mine innlegg er jo bare en bonus igrunn.

Hadde jeg virkelig gått inn for å spre ordet om Vanguard så hadde jeg nok laget en "Vanguard knuser AoC" tråd, men den kommer sikkert snart den også. Tror Canavasman ville jeg skulle lage en.

Når det gjelder dårlige filmer. Om noen stadig snakker om hvor dårlig en film er så er det trolig verdt å se den. Det ligger mye god latter i en ekstremt dårlig film :)

Lenke til kommentar
Skal jo også nevnes at Toeblast startet å spille VG for litt over en uke siden, og fortsatt er det ikke sikkert han liker det om 2 uker.

Da kommer det sikkert en egenkomponert tråd fra Toeblast, "Hvorfor sluttet du med Vanguard: Saga of Heroes".

Lykke til!

Det som fikk meg til å slutte med AoC var hovesaklig mangel på content. Vanguard har ikke dette problemet. 50 crafter levels, 50 adventure levels og 50 diplomacy levels, tror det er mer enn nok content ja. Samtidig er spillet "alt" vennlig og man slipper å starte i samme delen av verden hver gang. I AoC derimot må man igjennom det samme questene og områdene med alle sine alts frem til level 20.

Lenke til kommentar
Det som fikk meg til å slutte med AoC var hovesaklig mangel på content. Vanguard har ikke dette problemet. 50 crafter levels, 50 adventure levels og 50 diplomacy levels, tror det er mer enn nok content ja. Samtidig er spillet "alt" vennlig og man slipper å starte i samme delen av verden hver gang. I AoC derimot må man igjennom det samme questene og områdene med alle sine alts frem til level 20.

Er forsåvidt enig at det å måtte igjennom Tortage hver eneste gang du lager en char kan bli litt slitsomt etter en del spilletid. Men mulig det kommer en expansion i senere tid som gir deg flere valgmuligheter.

Hvor lang tid brukte du på å finne ut at AoC ikke var noe for deg?

Er jo litt tidlig å vite at VG er noe du vil bruke noe av tiden din på, etter bare 1 uke med spilling. Plutselig så finner du ut noe du ikke liker ved VG, så enda en ting, så enda en ting og da er du på akkurat samme sted som du er nå.

Men iallefall, la de som spiller VG slippe å se disse klagetrådene og innleggene du legger fra deg når du er lei da. Og lag gjerne en AoC vs. VG tråd, jeg er spent på resultatet. Men vi kan vel begge være enige i at budskapet i postene dine er unødvendige? Det er jo bare å legge fra seg stridsøksa mot AoC siden du er ferdig med det, så kan du heller komme tilbake om ett halvt års tid og se om spillet har rettet seg mot dine ønsker og behov. Til den tid så kan du bruke tiden din på å levle opp i Vanguard og la oss som liker AoC være i fred :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt igjennom Tortage med 3 karakerer og det er jo gjort unna i en fei, kun på den første når man er ny at man bruker litt tid her så det er ikke noe å klage over synes nå jeg.

Høyeste lvl karakter jeg har er en DT lvl43.

Så langt har jeg støtt på noen bugga quests og noe annet grums men stort sett så er jeg fornøyd. Hører det er en del som klager over at det er lite å gjøre når man kommer til lvl80 men det kan jeg ikke uttale meg om.

For øyeblikket spiller jeg en Demonologist som nå er lvl32, den klassen er jeg storfornøyd med. Har puttet alle poengene i conflag treet(fire). Har også spillt mage i wow og må si at jeg liker Demonologist mye bedre.

Var i Black Castle i går som jo nå er den første orndlige instancen(lvl30+) og må si det er en meget bra instance, her må man finne ut av ting for å komme videre. Blant annet en korridor hvor 2 må stå på noen plater ellers blir man drept og en svær stein som kommer rullende ned en korridor som man må unngå. Og sist men ikke minst så dropper bossene veldig bra loot.

Har også gjort Sanctum of the burning souls en del ganger på min Dark Templar. Det er en instance fra lvl37 og opp. Denne instancen er ikke så stor som Black Castle og tar vel ca en time. Men det er en del blå gear man kan sanke opp her også.

Allt i allt så er jeg meget fornøyd med spillet, nå har jeg prøvd å begrunne hvorfor jeg liker spillet og da vil jeg oppfordre dere som klager til å gjøre det samme.

Skriv opp hvor mange klasser dere har spillt og hvilket level de er og hva dere synes er dårlig.

Edit: Glemte å nevne at jeg spiller på pvp serveren Wildsoul.

Jeg pve'er mest og angriper sjelden andre, kun for å ta hevn eller hvis jeg ønsker å ha full kontroll over et område.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Da kan vi konkludere med at Toe Blast prøver å skaffe flere folk til sin Vanguard server pga. mangel på folk..

Hvorfor er det mangel på folk i Vanguard? er spillet dårlig så det ikke klarer å tiltrekke seg folk? er det dømt pga. en dårlig release?

Kos deg med en verden uten folk.

Lenke til kommentar

Men herregud, jeg forstår ikke at folk i det hele tatt sier ting som "AoC har ikke ditt og datt enda, men det har Vanguard"

Sier det ikke seg selv at Vanguard burde ha fått litt mer orden på ting til nå i forhold til AoC?

Selv spillte jeg Vanguard på release dagen og kan godt si med en gang at det var noe verre enn AoC, jeg spillte et par chars til 35ish.

Og nei jeg er ikke noe AoC "fan boy" men synes det er merkelig at folk kommer og sier at AoC mangler content (jeg siker IKKE at det ikke gjør det) ,for neiiida, det gjorde ikke vanguard?

Over og ut.

Endret av Banandan
Lenke til kommentar

Uansett mer trua på Funcom (fortsatt) enn SoE. Om Vanguard er bedre nå kan jeg ikke uttale meg om, men jeg velger nå å holde meg til AoC og kanskje tåle litt at det sliter om dagen og heller se det blomstre slik Vanguard har gjort etter over 1år.

Lenke til kommentar
Da kan vi konkludere med at Toe Blast prøver å skaffe flere folk til sin Vanguard server pga. mangel på folk..

Hvorfor er det mangel på folk i Vanguard? er spillet dårlig så det ikke klarer å tiltrekke seg folk? er det dømt pga. en dårlig release?

Kos deg med en verden uten folk.

ja det ble dømt av en spesiellt dårlig release av div årsaker, det var vel strengt tatt ikke ferdig i hele tatt og har blitt patchet iløpet av året for og få det ferdiglaget og fungerer helt fint nå :) krever mere av en pc enn conan gjør,grafikk og større verden, og litt dårligere programert er nok årsaken. spiller forøvrig begge spill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...