Gå til innhold

"Angry guild leader" blogger om AoC

Anbefalte innlegg

En sint guild leader som blogger om forskjellige MMO spill. Hans "offer" den siste tiden har vært Funcoms suksess "Age of Conan" som har tatt verden med storm.

Her tar han for seg AoC sin økonomi og kommer med ideer om hvordan den kan forbedres

AoC og økonomi

Her ser han på hvordan AoC har utviklet seg etter release.

AoC fortsetter i nedoverbakke...

Og her snakker han om hvordan AoC har vært som mana for himmelen for det tidligere utskjelte spillet Vanguard.

AoC, det beste som har skjedd Vanguard?

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Hvorfor gidder du å bruke energi på å beskytte det hele tiden? Har ikke du noe bedre å gjøre? Vi har fått det med oss for LENGE siden at du liker spillet.

Likegyldig. :) Og ja, jeg liker spillet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere å bruke energi på å hakke på AoC? har dere ikke bedre ting å gjøre? vi har fått det med oss for LENGE siden at dere er misfornøyde.

Trolling sier jeg.

så er no Toeblast en de som er flinkest til å fortelle hvor dårlig erfaring han har med spillet og hvor dårlig enkelte andre syneset det er.

kan godt sette meg ned jeg også å skrive en lang post på hvorfor jeg liker aoc.

Lenke til kommentar
så er no Toeblast en de som er flinkest til å fortelle hvor dårlig erfaring han har med spillet og hvor dårlig enkelte andre syneset det er.

Ja, var kanskje litt kjapp med å ta alle i samme hanske.

edit: nei nå hoper de seg opp... selv kl. 07:00

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere å bruke energi på å hakke på AoC? har dere ikke bedre ting å gjøre? vi har fått det med oss for LENGE siden at dere er misfornøyde.

Trolling sier jeg.

Stikker på jobb i mens, venter spent på denne.

Lenke til kommentar
Syntes syn på de som vier livet sit til å snakke drit om conan, og spre sitt budskap på alle måter.

Hvis du hadde latt være å poste i de trådene, hadde de dødd stille ut. Men istedet fòrer du dem..Smart.

På en annen side kan dette jo snus; "Synes synd på de som vier livet sitt til å hype conan, og spre budskapet sitt på alle måter".

Mind you, dette er ett diskusjonsforum... Ikke ett her-er-vi-positive-til-alt-hele-tidenforum. Men det er kanskje vanskelig for deg å skjønne at folk har ulik oppfatning av ting, og at det er det som er grunnlaget for diskusjoner.

Lenke til kommentar
Mind you, dette er ett diskusjonsforum... Ikke ett her-er-vi-positive-til-alt-hele-tidenforum. Men det er kanskje vanskelig for deg å skjønne at folk har ulik oppfatning av ting, og at det er det som er grunnlaget for diskusjoner.

Tja, spørs jo om det er saklig diskusjon han reagerer på, men denne avsindige conan-bashingen. Det er helt i orden at du og andre ikke liker Conan, helt 100% i orden. Selvsagt. Dere gjør som dere vil når det gjelder div forum også, selvsagt. Det er bare det at endel av oss begynner å bli lei av folk som tydeligvis misliker spillet sterkt svirrer i ukesvis rundt på forum for å fortelle oss andre som allerede liker spillet hvor dårlig det er. Og du... Vi som liker spillet ser også at funcom har fu*ka opp endel ifht til løftebrudd og knotete patcher, osv osv. Det er bare det at vi fremdeles har det gøy når vi spiller og ser for oss at det nok blir gøy framover også. Det holder inntil videre. Det gjør oss heller ikke til fanatiske "fanbois".

Så summa summarum, det virker bare nitrist at folk som ikke liker ett spill henger i ukesvis (månedsvis?) på forum for å fortelle folk som liker spillet at vi er dumme som spiller fordi spillet er dårlig. Kom deg/dere ut i sola isteden, drikk en øl, og en runde i høyet med en fin dame. Det er mye sunnere for deg enn dette tøvet. Evt det aller letteste, spill no fokkings annet!!

Lenke til kommentar

Og hvorfor er denne Angry Guild leader så viktig? En sint privatperson som dedikerer livet sitt til å klage på alt og ingenting?

Er jo akkurat det samme som toeblast og nagina gjør.

Jeg kommer fortsatt til å spill pga at jeg liker spillet, og Funcom gjør sitt beste for å skape en bedre spillopplevelse for alle. Og det er ikke optimalt enda, men det kommer det forhåpentligvis til å bli!

Og er helt enig med Bjohansen, har dere ikke bedre ting å gjøre?

Om jeg hadde mislikt ett spill til de grader, så har jeg helst ville satt en strek over det og ikke tenkt på det mer. Men dere er jo avhengige av å lage post på post om hvor mye dere misliker spillet, og andre dere har sett at misliker spillet.

Kankskje dere faktisk liker spillet innerst inne likevel?

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Og hvorfor er denne Angry Guild leader så viktig? En sint privatperson som dedikerer livet sitt til å klage på alt og ingenting?

Er jo akkurat det samme som toeblast og nagina gjør.

Hvorfor gidder folk å lese andre sine blogger? Hvorfor gidder folk å prøve å spre et budskap via blogging? Nei det finnes mange vanskelige spørsmål her i verden, og dette er noen av dem....

Men i hvilken del av kritikken til "Angryguildleader" er det han tar feil? Er det bare tull det han kommer med? har han ingen poeng? Er det eneste argumentet dere klarer å komme med "har du ikke noe bedre å gjøre enn å bashe spillet". Det sier vel sitt. Og hvorfor skal dere hele tiden prøve å eksludere de som ikke er ihuga fans fra å diskutere spillet? Jeg er her får å diskutere et tema som opptar meg, nemlig MMO spill. Og Age of Conan er for øyeblikket det "hotteste" akkurat nå. Skal jeg heller gå å diskutere Hello Kitty Online som noen foreslår?

Og jeg gleder meg veldig til å lese bloggen om hvor god økonomi AoC har, om hvorfor Funcom ikke sletter tråder på forumet som inneholder et snev av kritikk og om hvordan Vanguard mister kunder til AoC. Dette gleder jeg meg virkelig til..

Dessuten så er ikke målet mitt å bashe AoC. Det er å spre informasjon.

Lenke til kommentar

For meg så må du bashe spillet så mye du bare orker, så lenge det er det som gjør dagen din bedre :D

Og du sprer kun din egen personlige negative mening, ikke fakta. Informasjonen du sprer er basert på det du selv tror og har lest i blogger virker det som.

Lenke til kommentar
For meg så må du bashe spillet så mye du bare orker, så lenge det er det som gjør dagen din bedre :D

Og du sprer kun din egen personlige negative mening, ikke fakta. Informasjonen du sprer er basert på det du selv tror og har lest i blogger virker det som.

Så det er ikke fakta at Vanguard har fått mange nye spillere etter at AoC kom på markedet? Alle AoC refugee trådene på Vanguard forumet er bare oppspinn? Økonomien i spillet er helt ok? Mange spillere avslutter ikke kontoene sine?

For guds skyld, forklar meg hvorfor dette ikke er fakta. Forklar meg hvordan dette er mine personlie negative meninger som er basert på noe jeg har lest i en blogg.

Å knytte bind forran øynene og ignorere et faktum betyr ikke at det er usant...

Ellers så er mine meninger om spillet stort sett basert på mine opplevelser frem til level 80 og tiden i etterkant. Men mine meninger om spillet samstemmer veldig med bloggeren, så jeg kan godt forstå at du feiltolker det slik at jeg henter mine synspunkt fra en MMO blogg....

Ellers laget jeg denne tråden ihåp om at kanskje noen kunne argumentere imot "angryguildleader". Hvis han tar så kraftig feil så kan det umulig være så vanskelig å knuse poengene hans til pinneved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...