Gå til innhold

Død prosjektor. Gåen pære?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Projektoren, Panasonic PT-AE700E er kjøpt hos komplett.no for 3 år og to uker siden ca.

Den har fungert bra helt til i dag, brukt den forsiktig og gått ca. 800 timer.

Når jeg slår på strømmen med powerknappen på baksiden skal en diode lyse rødt, og så grønt når jeg trykker "ON" på toppen av projektoren.

Men i dag gikk den rett på grønt uten at jeg trykte på "ON" på projektoren eller fjernkontrollen, viftene begynte og gå men dioden som lyser grønt/rødt var litt svak og blafret.

Det kom ikke noe lys fra pæren, så jeg slo av projektoren igjen og nå er den helt død.

Har latt den stå en stund uten strøm tilkoblet, men ikke noe forskjell. Enesten som skjer når jeg slår på powerknappen er at jeg såvidt hører en svak høyfrekvent pipelyd.

Noen som vet hva som kan være galt eller hvordan jeg kan finne ut hva som er galt?

Hvis det ikke er pæren så kan nok Komplett.no fikse den, men er det pæren må jeg vel betale en del hvis jeg sender den inn.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kan godt hende pæren er gåen ja, for har lest om flere med denne projektoren og den blir helt død når pæren ryker.

Hadde bare et lite håp om at det var noe annet da en ny pære koster noen tusen.

Men jeg kan jo kjøpe en pære, bytte den, og hvis det ikke funker så sender jeg den til komplett.no. Bare litt kjedelig hvis pæren virker da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da har jeg fått en ny pære. Tok 2 dager fra Japan, men en uke i tollen her i Norge.

Det fungerer ikke så mye bedre nå. :--/

Når jeg slår på strømmen begynner den å lyse grønt og orange og viften går opp og ned, men kommer ikke noe lys.

Får vel reklamere til Komplett.

Video av det som skjer: http://www.youtube.com/watch?v=MB3tsICEVmI

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sendte inn projektoren til Komplett for en uke siden og de sendte den videre til service i dag. Kommer til å ta 3 uker ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...