Ich bin hier Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Etter at jeg lasted ned oppdateringen og innstalerte den uten feil, starter ps3 opp men kommer ikke lenger enn startinntroen og så blir alt stående i ro. Noen som hvet hva som har skjedd og hva jeg skal gjøre? takk for svar Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 mange med det problemet http://kotaku.com/5021458/ps3-240-update-p...s-and-solutions Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Wow, glad det ikke skjedde meg!! Mange i Norge som fikk detta?? De sto jo forsovidt en løsning på problemet i linken til kewell79 men er litt kjedelig og miste alle savegames da. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 men er litt kjedelig og miste alle savegames da. Det er jo bare å lagre de på en minnebrikke da. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 men er litt kjedelig og miste alle savegames da. Det er jo bare å lagre de på en minnebrikke da. En smule problematisk når du ikke kommer inn i menyen... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 En smule problematisk når du ikke kommer inn i menyen... Det tenkte jeg ikke på... Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Til trådstarter; Har du kjøpt PS3'en din i Norge, eller bestillt fra utlandet? Lenke til kommentar
G25 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Finnes en måte du kan få den til å fungere igjen. Du må ta ut harddisken på PS3, formatere den på PC og sette den tilbake i PS3. Da vil PS3 formatere den automatisk og forrige firmware vil være aktiv. Det som er kjipt er at du vil miste alt som er på harddisken. Dette er en måte å gjøre det på, eller vente til Sony har kommet med informasjon hvordan løse problemet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis du har noen venner som har PS3 kan du jo sette harddisken inn i den PS3'en, så ta backup og så formatere den. Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Til trådstarter; Har du kjøpt PS3'en din i Norge, eller bestillt fra utlandet? Jeg kjøpte den hos elkjøp over nett. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 PS3-en min oppdaga problemer med harddisken, så den formaterte med engang, måtte jo selvsagt godta det, heller miste save games enn og måtte sende den i på reparasjon. Er bare spill, jeg overlever det. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 mange med det problemet http://kotaku.com/5021458/ps3-240-update-p...s-and-solutions Man kan jo håpe at de som ikke liker å miste savegames passer på å ta en liten backup til minnepinne med jevne mellomrom og kanskje spesielt før en større firmware oppgradering. En harddisk kan jo ryke når som helst også. Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan skal jeg få til å reklamere når jeg kjøpte den over nett, tror ikke jeg fikk noen kvittering? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan skal jeg få til å reklamere når jeg kjøpte den over nett, tror ikke jeg fikk noen kvittering? Du får jo kvittering via e-mail når du bekrefter kjøpet. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hmm.. da tror jeg at jeg venter til det kommer ny update før jeg oppdaterer selv. Kjøpte den også på Elkjøp over nett. Og forresten, så skal du kunne levere den i en Elkjøp butikk og forvente å få samme service som om du kjøpte den i butikken tar jeg ikke helt feil... Edit: Leif Endret 4. juli 2008 av mghogli Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hmm.. da tror jeg at jeg venter til det kommer ny update før jeg oppdaterer selv. Du får ikke lastet den ned nå, Sony har trukket tilbake updaten. Men den kommer sikket tilbake igjen snart, og da går det nok bra å laste den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå