aklla Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 for en stund siden kjøpte jeg en ny pioneer subb til bilen min. grunnet plassproblemer ble det en TS-WX77A men, jeg får en dårlig lyd fra subberen, det virker som om den er veldig hul. den er portet på høyre siden, så det er ikke så veldig mye luft der porten går ut, kan det være det som er problemet? lokket til bagasjerommet flytter seg en del når jeg spiller det kan ødelegge eller? evt andre forslag til hva som er galt og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Er det tett mellom bagasjerom og kupe? Spesielt treplater stopper bass effektivt. Det er kun 2stk 16-17cm elementer i den kassen med ca 50W på hver så det kan selvsagt også være at kassen ikke yter hva du håper.. Endret 5. juli 2008 av nahojdat Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 det er ingenting mellom bagasjerommet og kupe. det er ikke ytelsen jeg klager over, men selve lyden som kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå