Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Litt av en liste du hadde der, nå har jeg en del filmer jeg skal sjekke ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 ... Den lista kan jeg stille meg bak. Alt jeg har sett der er verdt å se. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Transporter, enern er ufattelig kreative sloss-scener. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fra og med i kveld må jeg legge til Redbelt (2008) som enda en flott kampsportfilm. Veldig dyp og interessant. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) No retreat, no sorrender :!: http://uk.youtube.com/watch?v=1DnbW_WRDMk Uhm...nei...med mindre kalkuner er din greie... Endret 13. juli 2008 av Griffin Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hva pokker? Bruce Lee kommer fra de døde og trener han dusten?! Tror han snudde seg 360 i graven når den filmen kom ut. Endret 13. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Haha, den traileren har faktisk hele filmen kokt ned på 3 minutter og 9 sekunder. Ikke bare plottet, men alle de nødvendige scenene i filmen. Litt interessant for oss Van Damme freaks, å se han i rolle som en bad guy (Dog han gjør det enda bedre i Black Eagle). Ellers trenger ingen andre å se noe annet enn traileren. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Van Dammes beste bad guy rolle må jo være seriemorderen i Replicant Endret 14. juli 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Han spiller bedre ja, men fy faen for et hår. Han ser teit ut. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg syntes det håret passer bra til karakteren han spiller. En gal seriemorder som ikke bryr seg om hvordan håret hans ser ut Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Og der så jeg nettopp Redbelt (2008). Uten tvil den beste vestlige kampsportfilmen noen sinne. Folk med utrolig slossevne, som også er dypt moralske er skikkelig mektige saker. Edit: IKKE SE TRAILEREN! OMG... DEN RØPER JO ALT! Hvorfor gjør de slikt? Tragisk er det. Det burde vært en lov om å gi advarsler om slikt først. Endret 14. juli 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Og der så jeg nettopp Redbelt (2008). Uten tvil den beste vestlige kampsportfilmen noen sinne. Takk for tipset - den skal definitivt sees. Jeg vil forresten anbefale dere den thailandske Beautiful Boxer - et must for alle som liker thaiboksing! I tillegg til heftige kampscener har den en historie som går utenpå det meste i denne ellers ofte platte sjangeren. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Som jeg nevnte tidligere, Redbelt er en veldig flott film, men jeg synes at det er på ingen måte den beste kampsportfilmen. Det er god premiss i filmen uten tvil, men det er ikke nok av selve essensen av kampsport for at den skal få kåringen som "den beste noensinne", imho. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fearless - Jet Li er bare helt utrolig i denne filmen og jeg ble våt i øyekroken av både handling og fantastiske kampscener.Danny The Dog - Denne er jo bare råtøff. JAA De to tenkte jeg på De er to kjempebra slossefilmer. Om om du i tillegg liker Jet Li, så er de to filmene bare Alfa-Omega! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Som jeg nevnte tidligere, Redbelt er en veldig flott film, men jeg synes at det er på ingen måte den beste kampsportfilmen. Det er god premiss i filmen uten tvil, men det er ikke nok av selve essensen av kampsport for at den skal få kåringen som "den beste noensinne", imho. Ups, la ikke merke til at du hadde nevnt Redbelt. Men... Du la tydeligvis heller ikke merke til at jeg sa beste vestlige kampsport film Eneste jeg kom på i ettertid var Kill Bill. Som jeg og liker veldig godt. Men jeg vil nesten vil kalle det for en østlig film, og stilmessig er de fryktelig forskjellige. Jeg blir tiltrukket av dem på helt forskjellige måter. Så jeg har muligens uttalt meg litt for kjapt. Kanskje litt søvn får meg til å finne en enighet i hjernen. Fearless - Jet Li er bare helt utrolig i denne filmen og jeg ble våt i øyekroken av både handling og fantastiske kampscener.Danny The Dog - Denne er jo bare råtøff. JAA De to tenkte jeg på De er to kjempebra slossefilmer. Om om du i tillegg liker Jet Li, så er de to filmene bare Alfa-Omega! Den uttalelsen kan jeg ikke akseptere før jeg får bekreftelse på at du har sett nok av hans eldre Hong Kong filmer som Once Upon a Time in China (+ oppfølgeren), The Tai-Chi Master, Fist of Legend og Fong-Sai Yuk Edit: (Glemmer at internettarroganse ofte kan bli misforstått som litt for seriøst) Endret 14. juli 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå