supper Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hey! kjører for tiden uten lappen, har en aprilia rs 125 07 UTEN trimm av noe slag. Lurer derfor på hva som skjer hvis jeg blir stoppet.. hva er straffen? bot? sperrifrist? begge? takk for svar! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) du slipper med en bot om du er heldig men hvorfor ikke bare ta lappen ? En venn av meg var like ved og ta mopedlappen men ble tatt kjørende uten, han fikk sperrefrist i noen mnd så han droppa hele lappen. . Endret 2. juli 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
supper Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 du slipper med en bot om du er heldig men hvorfor ikke bare ta lappen ? En venn av meg var like ved og ta mopedlappen men ble tatt kjørende uten, han fikk sperrefrist i noen mnd så han droppa hele lappen. . hehe ja, men strøk på oppkjøring i dag. 02/07............... dritt tixier azz.. men men,. derfor jeg lurer:P Lenke til kommentar
gasolli Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 du får mest sansynlig utsettelse på både A1 og B førekort i opptil 6 mnd, pluss bot/forenklet forelegg lønner seg ikke, har gjort den samme feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå