chaos king Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hei, jeg har kjøpt en bloetooth dongle som egentlig bare er til for å overføre filer ol., men så tenkte jeg, går det ikke ann å kjøpe en standalone mus uten bloetooth dongle som fungerer på denne dongelen? grunnen for at jeg vil dette, er at denne dongelen er så praktisk i forhold til at den er like stor som vx revolutuion sin, altså utrolig liten. Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) hei, jeg har kjøpt en bloetooth dongle som egentlig bare er til for å overføre filer ol., men så tenkte jeg, går det ikke ann å kjøpe en standalone mus uten bloetooth dongle som fungerer på denne dongelen? grunnen for at jeg vil dette, er at denne dongelen er så praktisk i forhold til at den er like stor som vx revolutuion sin, altså utrolig liten. det går fint det, bruker selv en Trust Bluetooth adapter stikker kun ut noen millimeter. jeg bruker en helt vanlig Bluetooth mus, som ble levert uten dongle. fungerer helt fint det. Endret 10. juli 2008 av Fumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå