Gjest Guest_Floppy_* Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I det siste har jeg begynt å merke at ereksjonen min ikke er så hard og stabil som hva den var før. Dette er som kjent en naturlig effekt av å bli eldre, men med tanke på at jeg ikke er eldre enn 18 syns jeg at det høres rart ut at det kun skulle skyldes dette. Dette er et problem fordi det har vært vanskelig å gjennomføre samleie for meg, jeg trenger på ingen måte å være noen superpotent hingst som kan holde det gående i flere timer, jeg vil bare kunne nyte sex uten å måtte bekymre meg for om jeg vil klare å fullføre eller ikke. Hvilke faktorer tror dere kan spille inn? Har noen andre opplevd dette? Har dere naturlige variasjoner innenfor dette området eller pleier det å være stabilt bra? Jeg har lest litt rundt på internett og funnet ut noen tips for ting jeg skal prøve for å minske dette problemet. Blant annet vil jeg begynne med uholdenhetstrening for å styrke blodomløpet, kutte ned på alkoholen og å droppe siggen totalt. Alle disse tingene skal være negative for potensen, så vi får se om det hjelper. Håper på deres hjelp akkurat her, det er ikke akkurat kult å være semi-impotent som 18-åring. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du kom med et viktig poeng selv "uten å måtte bekymre meg for om jeg vil klare å fullføre eller ikke". Hvis du er redd for dette, så er det lettere for at det skjer. Da blir det en prestasjonsangst. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Floppy_* Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Mhm. Dette kan være deler av grunnen, ja. Allikevel har jeg merket at jeg klarer å få ereksjon på egenhånd, men også denne er slappere enn vanlig og den forsvinner også fortere enn hva den gjorde tidligere. Altså tyder mye på at det er snakk om noe fysisk. Vurderer å ta en tur til legen om dette ikke bedrer seg. Impotens i ung alder er jo ofte symptomer på andre underliggende tilstander som kan være langt mer alvorlige. Noen andre som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er ikke nødvendigvis fysisk, det kan like gjerne være psykiske faktorer som virker inn. En tur til legen vil sannsynligvis gjøre deg litt klokere. Lenke til kommentar
Gjest Slappis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mhm. Dette kan være deler av grunnen, ja. Allikevel har jeg merket at jeg klarer å få ereksjon på egenhånd, men også denne er slappere enn vanlig og den forsvinner også fortere enn hva den gjorde tidligere. Altså tyder mye på at det er snakk om noe fysisk. Vurderer å ta en tur til legen om dette ikke bedrer seg. Impotens i ung alder er jo ofte symptomer på andre underliggende tilstander som kan være langt mer alvorlige. Noen andre som har opplevd noe liknende? Hei jeg slet med det for vel et år siden. va vel 23 eller noe sånt. Det var liksom slik at den ikke ble helt stiv, og liksom bare "visnet" seg slapp igjen. Dette varte en go stund, men sånn liksom plutselig forsvant det. Så nå er det ikke noe direkte problem. Eneste jeg sliter litt med at at jeg sjelden får han opp når jeg er dritings og har lys på en "bit!, men det e vel noe annet. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå