StianGran Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kjører Windows Vista Home Premium på min laptop, og har partisjonert så jeg har en C: disk på 15GB. Det jeg lurer på er om det er normalt at windows tar så mye plass, jeg har i den siste tiden begynte å ofte få meldinger om at det er for lite plass igjen på C: og at jeg må frigjøre plass. Det eneste jeg har på C: er windows, alt av spill, og nesten alle programmer ligger på d: så det er ikke problemet, noen som har andre forslag til hva som skaper dette problemet?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 15 gb er alt for litt for Vista, jeg sier der at man trenger minst 30 gb for å være sikker. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Vista requirements: 40 GB hard drive with at least 15 GB of available space Om partisjonen vista ligger på kun er 15GB stor, blir det for lite. Selv om du installerer spill/programmer på en annen partisjon, vil det alltids komme noen filer på C: partisjonen. Endret 2. juli 2008 av LNaitsirhC Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Slett alle gjennopprettingspunktene untatt det siste. Da vil du nok frigjøre litt plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå