Raijin Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nice man! Ikke la det bli siste gang du finner på noe sprell. Det er veldig viktig å ha en holdning der man ikke er "Jammen hva hvis de synes det er drit-teit og ler av meg...". Gi-faen-holdningen er noe du må ta med videre. Synd at det ikke gikk den veien du ville. Jobb litt mer med hvordan du følger opp serenaden din, så er det i boks Lenke til kommentar
Gjest trådstarterfornøyd Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 =) kanskje jeg logger inn, og sender henne en litt småsøt/slem mld på face om ikke så lenge Takk for all ros, og hva enn. At jeg gjorde dette har både gjort dagen idag, og gårdagen bedre enn den ville vært. Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 utrolig at du turde å gjennomføre dette stuntet, skal tross alt en god del mot til for at man skal få til noe som dette. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Applaus! du er SYK ! å gjennomføre noe slikt hadde jeg aldri turt.. men så kan jeg heller ikke å spille eller synge heller da Gratulerer, denne går i boks vettu.. sinnsyk morsomt å fortelle barnebarna da Be henne ut på middag nå da? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Haha, ble psyket ut av sykler Du har faen meg guts! kred Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 For å gjenta de fleste her : Du har min fulle og hele respekt. Det kreves baller for å gjøre noe sånnt! Og vær gjerne litt humoristisk med det i etterkant om du tar kontakt med henne "Hei du! Trubaduren her...." Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Genialt hehe, høres ut til at din forhåpentligvise fremtidige svigerfamilie også likte deg^^ Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 trådstarter her, hadde ikke vært å forakte om tråden ble slettet. Har fått de råda jeg trenger =) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Før tråden sikkert blir slettet vil jeg bare si WAY TO GO! Du er herved mitt nye forbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå