Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

synge til en fremmed jente

Gjest Guest_random_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke en ren kjærlighetserklæring.

Jeg sier, "men det var da jeg så deg, og du så meg, alt var bra, og jeg var glad, fordi du var så jævla søt, ja du va så jævla søt ja"

også nevner jeg i sangen at jeg ikke kjenner henne, at hun sikkert er ei bitch eller ikke. Men det gjør ingenting, fordi jeg så henne.

Handler litt om at jeg "ser" igjen. Om noen skjønner, kanskje litt ute i det blå for dere men. Vil pusse litt til på teksten, vil ha noe vettig å synge :p Tror ikke jeg vil poste hele teksten her :/

Tenk hvis hun svarer "hvem er du!?!?!?". Ser det for meg :D

Lenke til kommentar

Tror du burde styre unna dette.

Jeg hadde en kompis som bestemte seg for å kjøpe ei rose til ei jente han likte, men så vidt hadde snakket med (hvis i det hele tatt?).

...Han fikk rosa levert og skal si det ble flaut for han i ettertid. Ingen respons fikk han fra jenta heller, på ei stund. Skal si deg han var flau og angret i uker framover.

Velvel, de ble da venner en gang i framtiden, når flausen var over =]

Men nei, synge ville være et sosialt selvmord. Kan hende du ender opp med å gjemme deg hjemme etter dette.

Råder deg sterkt til å ikke gjøre dette før du har blitt kjent med henne.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar
Tror du burde styre unna dette.

Jeg hadde en kompis som bestemte seg for å kjøpe ei rose til ei jente han likte, men så vidt hadde snakket med (hvis i det hele tatt?).

...Han fikk rosa levert og skal si det ble flaut for han i ettertid. Ingen respons fikk han fra jenta heller, på ei stund. Skal si deg han var flau og angret i uker framover.

Velvel, de ble da venner en gang i framtiden, når flausen var over =]

Denne kompisen din må jaggu meg ha dårlig selvtillitt hvis han blir flau av en skarve rose :p

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at å synge til ei jente man ikke kjenner ville vært sosial selvmord HVIS man fortsatt gikk på ungdomsskolen eller lavere, men det er ikke sjans i havet at man er i nærheten av no sånt når man først begynner å gå litt opp i åra.

Ja, det er en smule patetisk og enda mer creepy hvis man møter opp på døra til ei jente man aldri har møtt / prata med før, for deretter å framføre en kjærlighetserklæring, men hvis det kun er en småartig liten låt som den han nevnte tidligere så er det faen meg ingenting å tape på å gjøre dette.

Syng sangen, hvis hun ikke kjenner deg igjen og ikke skjønner hva som skjer så får du bare forklare det (på en like klønete og søt måte som sangen er) etter du er ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva det er med alle her inne som syter rundt om hvor teit og dumt dette er. Hva så? Fyren lærer av det han gjør, og i tillegg får han mer selvtillit til å gjøre andre ting han kanskje ikke hadde turt før - nettopp fordi han fant ut at det ikke var så farlig likevel. Hva er det verste som kan skje? At dma rister på hodet og går inn igjen. "Oh noes, selvmord!!11oneone"

Jeg synes du skal gjøre dette og i tillegg tenker over hva som gikk bra/galt. Om det er å prate til kassedama eller synge en sang så får man noe ut av det uansett: En lærerik avvisning, venn eller en latter rikere om noen år.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarterDIDit

... xD hahahhahaah gjorde det nå nettopp

gikk bortover, kom til huset men backa nesten ut, ble psyka ut av alle syklene og lekene som lå utenfor. Satt meg ned noen hus bortfor, men kom meg opp igjen. Gikk rett mot døra og ringte på. Det var mora som åpna, spurte om ***** var inne, det var hun, og de inviterte meg inn når jeg sa hva det var. Hahaha dere skulle SETT så skeptisk hun så ut når hun først fikk øye på meg xD Hun lurte på om jeg kødda, og hun flirte. Så kom lillesøsteren på 2 inn og ville også høre. Så satt jeg igang. Hun (begge to) smilte og lo iallefall. Mora stod litt unna det hele akkurat da. Så prata vi litt sånn smått, hun var så jævlig overraska, hun sa hun aldri hadde opplevd noe slikt før. Og hun syns sangen var fin, og lurte på om jeg hadde skrevet melodien og alt selv. Så skulle jeg til å være kul å gå, men så inviterte mora meg inn på kaffe xD vi prata videre og masse bullshit, at jeg turte osv.

en kaffekopp senere var vi litt bedre kjent, og ting var jo litt flaut, men faen. Så synd, syntes jeg gjorde oss alle en tjeneste. Hun syntes det var søtt, og at hun hadde noe å flire av, og at hun bare ville si det til de beste venninnene og sånt xD

Så var det hadet, og på tur hjemover flirte jeg, det er ihvertfall sikkert xD Aldri følt meg så flau og hva skal jeg si, stolt.

Anbefales til de som føler for det. Ikke helt fornøyd med kaffeen og det, men. Er ikke noe sosialt geni akkurat, men. Jeg lærer så lenge jeg lever.

Lenke til kommentar

Å fy faen at du turte --> RESPEKT!

Det skal søren meg guts til for å gjere noko slikt til ei jente du knapt kjenner. Eg trur du fekk det best tenkelege utfallet av hendinga. Slik du skriv det virkar det jo som om ho synes det var søtt og fint gjort :) Om du ikkje får jenta kan du i alle fall nyte kjensla av å ha gjort det :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er imponert! Det utrolig tøft gjort å gjennomføre noe sånt. Får håpe hun blir din. Sjansen er i hvert fall større etter noe sånt, vil jeg tro.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Må si at jeg er imponert over at du gjorde dette. Strålende at du turte. Jeg legger meg i støvet, og beklager for at jeg rådet deg til å ikke gjøre det. Var sikkert fordi jeg aldri hadde turt noe liknende, eller hatt guts nok til å gjøre det.

Du er tøff du ;]

Good job. =]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...