Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

synge til en fremmed jente


Gjest Guest_random_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hør på alle de andre. Som du sier selv: Du lever bare en gang. Så hvorfor ikke leve med stil? Hvis en jente opplever at noen lager en personlig sang til henne og ikke blir sjarmert av dette, så er hun uansett ikke mye å ta synge for, men du har garantert noe du kommer til å smile av når du blir gammel.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Det er jo ikke det samme da.

 

aff, skal psyke meg opp å få gjort det. Kanskje jeg spør søstra mi om hva hun syntes om sangen. Angrer på så mye, og ja, det blir bra for meg å få gjort noe som dette. Sosialt selvmord blir det ikke helt. Jeg overlever. Folka her er ikke noe problem sånt sett.

 

Bare prøve å virke minst mulig stalker, og legge til at nå har hun sikkert noe å flire av xD

Lenke til kommentar
Gjest lalala_nei

Go for it!

Jeg har gjort det selv, twice!

Ei av de har jeg ikke snakka med siden, gudene skal vite jeg har prøvd, men ... Prater veldig mye med typen hennes da ...

 

Hu andre gikk det bedre med. Hu spurte om jeg var seriøs, jeg svarte det var jeg. Og completely random. Så lo jeg, så lo hu og sa jeg ikke var rett, så sa jeg ha det og stakk. Vi er gode venner den dag i dag.

Lenke til kommentar

Jeg tror innholdet av sangen er nøkkelen til suksess.

 

Om sangen handler om hvor høyt du elsker henne, eller hvor jævelig du har lyst til å ha deg med hu, så tror jeg løpet er kjørt.

 

Men om det er en sang som har litt mer nøytral tekst, ikke nødvendigvis som nevner henne, eller ditt ønske om et forhold til henne, så tror jeg sjangsen er mye større for at hun faktisk liker låta, og ikke ler seg skakk av deg.

 

Om det siste er tilfellet om din sang, så sier jeg go for it. Dra til henne og nevn hvordan du kjenner henne (at dere har felles venner etc. og har sett henne slik) og at du ble innspirert til å lage en liten sang, og at du vil helst at hun hører den først, for hun var jo tross alt inspirasjonen...

Lenke til kommentar
Ikke sitt her og hør på alle de pessimistiske nerdene. Gå og syng!

Så man er en pessimistisk nerd fordi man tenker på trådstarterens beste? Hvis han synger den sangen så er det en veldig stor sjangse for at det blir en pinlig stillhet og så finner jenta på en eller annen undskyldning og stenger døra, og så vil alle le av han som får vite det.

 

Hvis en fremmed plutselig hadde kommet på døra mi og så begynte å synge hadde jeg blitt utrolig flau, og flau for den andre personen.

 

Bli heller kjennt med henne først så tar du det til det neste steget, og da kan du synge for henne.

Lenke til kommentar
og så vil alle le av han som får vite det.

 

Feil.

 

"Alle" ville ikke ledd av ham. Du ville ledd av ham. Siden du sier at "alle" ville ledd av ham så regner jeg med at den type folk du henger med ville ledd av ham. Andre som har svart i tråden sier at det er noe han bør kjøre på med, de ville nok ikke ledd av ham.

 

Jeg synes det er flott at "alle" ikke er så jævla uptight og redd for hva andre synes om dem.

 

 

Til trådstarter: kjør på, hvis du ikke kjenner jenta så har du jo hvertfall ingenting å tape!

Lenke til kommentar

Kjør ivei sier jeg.

Hva kan skje som er så ille? Hun ler av deg, og om maks en måned er alt glemt.

 

Kompiser bare ler og gjør et lite poeng av det, og glemmer det.

 

Det verste som kan skje er at jenta og kanskje noen av veninnene hennes ler av deg en gang. Du har resten av livet foran deg, det er sommerferie, og til skolestart er alt glemt hvis det går i dass.

Tar du ingen sjangser kommer du heller ingen vei.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sunget for en ukjent dame, men jeg skrev en sang til eksdama mi. Spilte den inn på CD og gav henne på ettårs jubileet vårt. Sangen handla vel om hvordan vi ble kjent og hvor glad jeg var i henne. Vel, dama begynte å grine. Det var beste gaven hun noen gang hadde fått.

 

Jeg vet altså ikke hvordan det funker på en dame du ikke kjenner så godt, men jeg ville sagt at du ikke finner ut det før du har prøvd. Hva har du egentlig å tape? Jeg vil ønske deg lykke til hvis du finner ut at du skal kjøre på. Hvis du gjør det, fortell resultatet! :D

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Det er ikke en ren kjærlighetserklæring.

 

Jeg sier, "men det var da jeg så deg, og du så meg, alt var bra, og jeg var glad, fordi du var så jævla søt, ja du va så jævla søt ja"

 

også nevner jeg i sangen at jeg ikke kjenner henne, at hun sikkert er ei bitch eller ikke. Men det gjør ingenting, fordi jeg så henne.

 

Handler litt om at jeg "ser" igjen. Om noen skjønner, kanskje litt ute i det blå for dere men. Vil pusse litt til på teksten, vil ha noe vettig å synge :p Tror ikke jeg vil poste hele teksten her :/

Lenke til kommentar

Håper at teksten er bra, for din skyld. Enten liker hun det eller så liker hun det ikke. Du har ikke hatt noe kontakt med henne tidligere? Hvis hun ikke interesserer seg for deg overhodet fra før av blir det sikkert ikke bedre av at du møter opp på døren hennes.

 

Har du tenkt å synge den på trappen?

Hvis hun fortsatt bor hjemme kan det bli litt rart når foreldrene begynner å rope ut til henne for å spørre hvem det er og lillebroren kommer for å høre.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er en ren kjærlighetserklæring så ville jeg kjørt på om jeg var deg. Hvis ett slikt stunt ikke får henne til å smelte som en boks med is som står utenfor døra her akkurat nå så vet jeg ikke hva som får henne til å smelte. (Det er ca 30 grader i skyggen her nå.) Go for it! Jeg har heller ikke verdens flotteste sangstemme, du må bare synge med den stemmen du har gutt, det er budskapet som teller!

Lenke til kommentar

Min første tanke er at dette bør filmes (allerhelst skjult kamera!)!

 

Om det blir suksess, har du en skrytevideo, om det feiler, så var det bare "for å gjøre noe sprøtt du har på video"..

 

Ellers er det bare å go for it. Sosialt selvmord? Fordi han etteraper United?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...