Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) vart skuffa nå tenker jeg hva tror dere? K20D DFA100mm@F11 1/60s iso800 ny versjon Endret 2. juli 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Tror Pink Floyd "The Wall" (filmen) har gjort permanent inntrykk på deg - eller kanskje det bare er meg som ser den referansen her. Det er mye å like med bildet. Men det som jeg synes trekker ned, er de lyse feltene på oversiden av blomsterhodet. Tror nok jeg ville croppet noe på høyre side også slik at du får et mer firkantet bilde. Tom Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Tror Pink Floyd "The Wall" (filmen) har gjort permanent inntrykk på deg - eller kanskje det bare er meg som ser den referansen her. Det er mye å like med bildet. Men det som jeg synes trekker ned, er de lyse feltene på oversiden av blomsterhodet. Tror nok jeg ville croppet noe på høyre side også slik at du får et mer firkantet bilde. Tom hehe har ikke sett filmen lyst felt er jeg enig i. mulig jeg finner på å gå ut igjen for ett førsøk til.. ang. crop så har jeg gjort dette med vilje for å ikke få ett sentrert a4 bilde. kansje har jeg satt igjen litt for mye. hmmmmmm Endret 2. juli 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Sterke erotiske undertoner her ja.. Bildet og idè var bra, komp likeså, men er ikke bildet litt uskarpt. Litt lang lukkertid kanskje? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) har vært ute og tatt ett nytt bilde nå. men er ikke bildet litt uskarpt. Litt lang lukkertid kanskje? tja jo i tillegg er det håndholdt og litt vind så kan ikke klage. på den nye versjonen holder jeg kameraet oppå ett par plankestubber for å prøve å holde stille. Det er på 1/10sec F11 pluss att det "regnet litt" Endret 2. juli 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg har fantasi nok til ikke å bli skuffet, men jeg kan ikke si meg enig i at komposisjonen sitter som den skal. Blomsten utgjør en diagonal, som peker opp og ut av bildet. Den tomme flaten nede til høyre bidrar da ikke til å skape balanse i bildet, eller noe som helst annet, slik den i mine øyne ville ha gjort dersom den var oppe til venstre. Endret 2. juli 2008 av Anew Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg har fantasi nok til ikke å bli skuffet, men jeg kan ikke si meg enig i at komposisjonen sitter som den skal. Blomsten utgjør en diagonal, som peker opp og ut av bildet. Den tomme flaten nede til høyre bidrar da ikke til å skape balanse i bildet, eller noe som helst annet, slik den i mine øyne ville ha gjort dersom den var oppe til venstre. hmm er ikke sikker på om jeg forstår deg rett her. vil du ha mere luft i den retning diagonalen peker eller vil du ha blomsten nede til høyre og luft på venstre siden? Tror jeg falt av litt her jeg prøve noe her da. disse mangler siste pynting i PS men får greie seg til dette. personlig syns jeg bilde til høyre er mest behagelig å se på av disse 2. Tror det kan komme av att vannet da renner fra venstre mot høyre. Tenkte ikke på å speilvende i første omgang Endret 2. juli 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Ehm, altså - blomsten mer til høyre i bildet, slik at det blir mere luft til venstre, og mindre til høyre. Edit: ...og det hadde du ordnet mens jeg snakket i telefonen. Endret 2. juli 2008 av Anew Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Begge to side om side funger best for meg. Jeg har en forkjærlighet for trekanter av og til Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Utrolig stilig bilde, men jeg tror jeg liker den første versjonen best. Veldig knæshe farger her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå