saladin waits for alice Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I går så jeg Brawl reklamen på tv, og jeg er nødt til å si dette fikk spillet til å se ut som et gammeldags spill, grafikk messig. Etter å ha vært hos en kamerat så syns jeg det så mye bedre ut. De fleste kjøper jo selvfølgelig Brawl netopp p.g.a grafikken, men gameplay osv. Noen andre som deler mitt synspunkt? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Helt og holdent. En kompis spurte meg her om dagen om det var dårlig grafikk på spillet, for han syntes det så sånn ut på reklamen Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Gå til siden. Smash-angrep! Slag. Hopp. Rull. Sidespark. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Teknisk sett er det den grafikken. Bare at vi ser den så langt i fra at det er umulig å se det. Det er jo selvfølgelig ikke noen mening i å ta mer oppløsning når det er meningen at kameraet skal være langt borte fra spillbrettet. For å si det på en annen måte, de som lagde reklamen viste SSBB fra feil side. Gameplayet er det som virkelig teller i Smash serien. Men må si, bakgrunnene satt meg ut noen ganger! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ingen kjøper smash pga grafikken-.- tror du det er grafikken som har holdt meg fra å gå lei i nesten et halvt år nå=Þ?? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) At ingen kjøper SSBB på grunn av grafikken er nok riktig, men hva med å vri på det? Det er nok mange som lar være å kjøpe SSBB på grunn av grafikken? Trådstarters bange anelser er nok ikke ubegrunnede. Endret 3. juli 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis du tenker på grafikk... Hvorfor har du wii da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis du tenker på grafikk... Hvorfor har du wii da? Jeg gjør ikke det, jeg bare konstaterer at andre gjør det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis du tenker på grafikk... Hvorfor har du wii da? LOL! der har du et bra poeng! men folk bruker faktisk ikke wiiens fulle potensial når det gjelder grafikk, spillt biohazard umbrella chronicles i går kveld, og grafikken der var på linje med et medicore (litt dårlig) ps3 spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå