olar0701 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Helt ubeskåret, tatt med høy iso stor blender. Kùn litt lys fra et sidevindu. Personlig liker jeg kombinasjon av lys/skygge, de myke formene samt at mye overlates til fantasien.. Vet at det inneholder deler med lite info (sort og delvis utbrent del, men fungerer det bortsett fra disse tingene? Endret 4. juli 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hm, det blir på en måte litt for utydelig, vanskelig å se hva det er. Men forsåvidt så er lyset ganske så spennende. Pent aktbilde du har som avatar også, btw Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Synest og lyset er spennende, og sitter du på en godt kalibrert skjerm skal det ikke være problemer med å se hva motivet er. Tips, kropp, ikke mann Endret 2. juli 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Blondee Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Liker bildet selv om det mangler detaljer enkelte plasser. Kunne bildet kanskej passet bedre i sort/hvitt? Ellers var det få kommentarer til å inneholde naken hud.. Endret 3. juli 2008 av Blondee Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Liker bildet selv om det mangler detaljer enkelte plasser.Kunne bildet kanskej passet bedre i sort/hvitt? Ellers var det få kommentarer til å inneholde naken hud.. Har prøvd en sort/hvitt versjon som ikke fungerte i mine øyne. Ser at det har vært en del som har sett på bildet. Manglende kommentarer tilsier at bildet sikkert er lite spennende/dårlig, men det er også en slags kritikk, på en måte.. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Liker bildet selv om det mangler detaljer enkelte plasser.Kunne bildet kanskej passet bedre i sort/hvitt? Ellers var det få kommentarer til å inneholde naken hud.. Har prøvd en sort/hvitt versjon som ikke fungerte i mine øyne. Ser at det har vært en del som har sett på bildet. Manglende kommentarer tilsier at bildet sikkert er lite spennende/dårlig, men det er også en slags kritikk, på en måte.. Betyr vel heller at akt for noen er synonymt med pupper Liker bilde veldig godt, men det er en ting som trekker ned i mine øyne, og det er at det er litt vanskelig å finne ett sted å hvile øyet. blir litt for uskarpt for min del. Men jeg har for såvidt ikke noen greie på hva bra akt-foto handler om, bare mine hvordan jeg opplever det Edit: Syns bilde fungerer fint i farger, ikke at jeg har prøvd s/h, men liker fargene Endret 3. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Synes dette var fint, jeg. Og hadde ikke noe problemer med å se hva det var heller. synes utsnittet var greit og likte måten du fokuserer på. Edit: Når jeg ser nærmere på det så irriterer den "kanten i bakgrunnen litt (den som man såvidt ser omtrent midt på) Endret 3. juli 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Takk Wipeout. Godt sett, jeg la ikke merke til den kanten, men den er fjernet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå