tørrfisk Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg lurer på om jeg må til med større strømforsyning enn 650W (northq) for å takle maskinen ved load? Har lest at GTX 280 suger en god del strøm. Bør jeg da heller gå for 850W? Takker for svar Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ville gått for en 750watt (f.eks Corsair TX 750w) eller din 800w for å være sikker. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Gikk for Corsair 1000W http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348996 som forhåpentligvis har modulære kabler Vet jo aldri om jeg kommer til å kjøre tri-sli eller noe sprøtt i fremtiden, så tenkte det var like greit Får håpe at den ikke bråker som et beist da. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 godt valg tørrfisk. jeg har også bestilt den. Til trådstarter, de testa gtx 280 i sli og fikk ikke starta det med en 1000 w strømforsyning det drar enormt med strøm disse kortene, så mye at en vanlig husstand vil få problemed med å fore disse i sli. dette kortet har det best stående alene. Hvis du har planer om sli vil jeg sterkt anbefale deg å gå for 1500 w psu. eventuelt kan du gå for 2 x 1000 w strømforsyninger. Men som sagt, det er utrolig sløsing med energi, kommer til å få dyr strømregning. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ugh, har jo sett reviews med dem i tri-sli... må nok være noe galt med et av komoponentene de hadde. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Regner med det var noe feil med den OCZ 1000W strømforsyningen som Anandtech brukte. Det var i alle fall ikke strømmangel som var årsaken, selv om de gikk ut i fra det. 1000W skal være nok i haugevis t.o.m til GTX280 i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå