Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hei! Jeg lurte litt på en ting: På age of conan er det jo sånn at du får en gratis måned. Pluss den måneden du betalte for med kreditkort. Det jeg lurer på er: Trekkes beløpet fra kredittkortet den første måneden når du har laget kontoen. Eller regnes den første måneden som gratismåneden? Siden på kontoen min som ble laget den: 2008-06-05 16:53:58 Står det nå: Subscription Cycle 1 Month Recurring Next payment date 2008-07-06 16:53:58. Vil dette da si at pengene det koster for en måneds spilletid blir trukket fra den 6. Eller ble de trukket fra kontoen når jeg lagde den? Håper jeg formulerte meg godt nok Mvh viking665. Endret 2. juli 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det blir trukket den datoen det står. Du har vel en del gratis dager før du blir trukket og de går nok ut den 6.Juli. Om jeg ikke har misforstått helt. Endret 2. juli 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Første måned er gratis, etter den måneden blir du trekt penger(om betalingsmetode er valgt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå