Gå til innhold

Noen som har testet netcom's nye abonement mewe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ville holdt meg langt unna. Samme type lurendreieri som ntelenor driver på med med djuice - selv omdet teknisk sett er et netcom abonnement så er ikke saker og ting gratis til netcom kunder, kun mewe. hvor mange har du egentlig som har det abonnementet, er grunnspørsmålet

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre om det er gratis eller ikke blir jo min fakturert for kr 200 uansett. tenke bare at det var et brukbart alternativ for å få en billig telefon for blir min fakturert for et beløp og kan bruke alt noe lignende young talk men mer åpent. og mye billigere i bruk..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kunne ikke brydd meg mindre om det er gratis eller ikke blir jo min fakturert for kr 200 uansett. tenke bare at det var et brukbart alternativ for å få en billig telefon for blir min fakturert for et beløp og kan bruke alt noe lignende young talk men mer åpent. og mye billigere i bruk..

Har selv MEWE 800 nå, tenkte det var like greit siden jeg alltid har liggi på rundt 1000 kroner i regninger selv med SmartTalk. Fikk da en HTC Diamond til 1190 kroner, å hvem klager vel da? Poenget er at så lenge ikke resten av vennene mine ikke har MEWE kommer jeg jo ikke til å spare på å ha det, men når de får det (ja, vi skal få det alle sammen) betaler man jo ikke en damn shit for å ringe, sende mms eller sms til andre. Blir som en eneste stor Trådløs familie liksom.. Det geniale er jo at du kan ta i bruk alle tillegstjenestene til NetCom (Venner, SMSMania etc) uten at det blir lagt på i tilegg til minimumsfaktureringen, men I den.

(i praksis betyr dette at jeg som har Venner, Forsikring, SMSMania og Connect Fritid, har brukt 363 kroner av 800, og dermed har igjen 437 kroner å bruke av forbruk før jeg når minimumsgrensa. Dette fungerer smertefritt for meg.)

Så ja, frem til nå har jeg KUN gode erfaringer med MEWE! Løp og kjøp=D

Lenke til kommentar
Ville holdt meg langt unna. Samme type lurendreieri som ntelenor driver på med med djuice - selv omdet teknisk sett er et netcom abonnement så er ikke saker og ting gratis til netcom kunder, kun mewe. hvor mange har du egentlig som har det abonnementet, er grunnspørsmålet

Ikke tilfelle. Alle NetComs tjenester fungerer med Mewe som andre NetCOM-abo: http://tinyurl.com/6duglk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...