Dolby5 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei. Jeg hørte en sang på p3 i går (Tirsdag 30.juni) en gang mellom halv 3 og 4 kanskje. Sangen var fra 1982 og programmverten kalte det en sommerhit fra 1982. Jeg fikk ikke med meg hva sangen het for noe, men jeg tror at på refrenget sang de noe med et navn... Kanskje et navn på A. Sangeren hørtes nesten ut som Freddie Mercury i Queens. Er det noen som hørte på p3 da eller vet hva sangen muligens kan hete? Vær så snill og si fra. På forhånd: Tusen takk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hør på Radio Norge og du vil få slik musikk nesten hele tiden :] *Veit ikke navnet nei* Husker du starten av sangen eller noe? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har du leitet på www.nrkp3.no ? Der kan du gå inn å se igjennom A/B/C-lista, gå inn på hvert program å se spillelister de ofte spiller osv Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg foreslår at du tar en titt her. http://www.brendarowe.com/lhsclassof82/ithappenedin1982.htm Billboardlisten for 1982. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ta det her. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg