Gå til innhold

Någon som ønsker å arbeide för MSN Messenger i Belfast?


Anbefalte innlegg

Noen ønsker å arbeide for MSN, basert i Belfast? Vi trenger en norsk IT-kompetanse til MSN tekniske avdeling. En forutsetning er at det er IT-intresserad/datakunnig og har erfaring i kundebehandling, resten av treningen, vi er for. Vi betaler også flyktet over til Belfast. Noen interessert? ursäkta hvis jeg har dårlig norksa men jeg er svensk :-)

 

Send meg din CV snarest til stillingen må bli fylt raskt

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ønsker å arbeide for MSN, basert i Belfast? Vi trenger en norsk IT-kompetanse til MSN tekniske avdeling. En forutsetning er at det er IT-intresserad/datakunnig og har erfaring i kundebehandling, resten av treningen, vi er for. Vi betaler også flyktet over til Belfast. Noen interessert? ursäkta hvis jeg har dårlig norksa men jeg er svensk :-)

 

Send meg din CV snarest til stillingen må bli fylt raskt

 

[email protected]

 

 

Ingen som är intresserad alls?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har aldri vært tilhenger av den norske msn... Er så mye dårlige oversettelser, lite relevante nyheter, rett og slett ganske cheesy.

Må regne med lav lön i Belfast og da :/

Pluss det at man skal kontakte nordicrecruitment når det er msn man skal jobbe for, gjør at de fleste trekker seg unna, da det er åpenbart at det er penger du (som mellommann) er ute etter, og ikke en ny ansatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...