Pilot_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke særlig pene de felgene der, nei. og det skulle vært pent eller? Iallefall bedre enn en bil ved Navn Smart Roadster. Chrome er ikke pent, Smart er ikke pent. Du vet at Roadster ikke ser ut som de firkanta klossene? Roadster er jo det nærmeste man kommer gokart omtrent. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke særlig pene de felgene der, nei. og det skulle vært pent eller? Iallefall bedre enn en bil ved Navn Smart Roadster. Chrome er ikke pent, Smart er ikke pent. Du vet at Roadster ikke ser ut som de firkanta klossene? Roadster er jo det nærmeste man kommer gokart omtrent. Ja... Den ser helt jævlig ut.. bilde. Nærmeste du gokart med hva da? Størrelsen? Greit nok at den nesten har et hjul i hvert hjørne, men å sammenligne den med gokart går ikke da. Stygg og går dårlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) felgene var greie nok de, det samme er bilen, men de passer ikke sammen... på en annen bil hadde sikkert de felgene sett kjempebra ut, men ikke på den bilen, synes jeg ihvertfall... mener verken at det er stygg bil eller stygge felger. edit: at folk ikke liker smart er greit nok, smaken er som baken, alle har en, noen stinker... men, opprett heller en ny tråd der man kan hetse smart, denne handler om felger, ikke biler Endret 7. august 2008 av aklla Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Med gokart, mener jeg at den ligger helt ned på bakken.. akkurat som en gokart gjør. De fleste har vel rundt 80hk, ikke sykt, men å ligge helt ned på bakken hjelper på fartsfølelsen. Dessuten har aklla Brabus. Regner med du vet hva Brabus er. Vet ikke hvilken motor som står i den, men jeg vet at Brabus holder på å utvikle en V6 Bi-Turbo motor på 215hk, og det er faktisk rått i en bil på 800kg. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå