Gå til innhold

Mer om Opteron modelnummer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en anelse på hva Opteron kommer til å koste? Blir de tilgjengelige for vanlige folk?

Kan tenke meg at det blir dyre prosessorer siden de er ment for servere. Men kommer det til å bli sånn at Athlon64 ikke støtter fler prosessor systemer da og at Opteron overtar den jobben? Burde bli tilgjengelige for vanlige folk siden vi har MP prosessorene i dag som har "samme" jobben som Opteron.

^

||

Bare noen tanker, jeg svarte jo nesten på mine egne spørsmål :wink:

Lenke til kommentar
Noen som har en anelse på hva Opteron kommer til å koste? Blir de tilgjengelige for vanlige folk?

Kan tenke meg at det blir dyre prosessorer siden de er ment for servere. Men kommer det til å bli sånn at Athlon64 ikke støtter fler prosessor systemer da og at Opteron overtar den jobben? Burde bli tilgjengelige for vanlige folk siden vi har MP prosessorene i dag som har "samme" jobben som Opteron.

Opteron kommer til å bli dyr når den lanseres, men etter hvert som dagens MP-prosessorer kommer til å fases ut kommer de føste Opteron-prosessorene til å synke kraftig i pris, og da vil Opteron bli tilgjengelig for en akseptabel pris for vanlige folk. Regn dog ikke med at 8xx-serien kommer til å bli akseptabel i pris med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...