elefant Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei! Jeg har nettopp installert win xp og jeg finner ikke ut hvilket isdn kort jeg har. jeg mangler drivere for windows xp, men jeg har driverdisketter for win98, win95 og win nt 4. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å finnne ut hvilket kort jeg har? fins det program for å identifisere? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Den enkleste løsningen (Vil jeg tro) er vel å putte dette kortet i en annen pc og installere det med de driverne du har.. og så sjekke på "device manager" hva kortet heter.. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Står det ikke noe på de diskettene du allerede har da, som kan gi deg en pekepinn på produsent og/eller kortmodell? Eventuelt kan det lønne seg å ta ut isdn kortet og se om det står noen nummer/navn som du kan søke etter på www.google.com. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 bare å åpne riktig driver fil for et annet os og lese i dem med en text editor.. funka for meg til en usb driver.. trengte å vite versjon greier. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Dynalink la ihvertfall med 3 disketter som du har der. Drivere til dynalink og noen andre isdn produsenter finner du her: www.bgc.no Hvis jeg skal gjette så tror jeg du har dette kortet: http://www.bgc.no/teknisk/drivere_dynalink_tas106h.htm Det er ett kort som står i mange maskiner som blir levert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå