bidz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Gah. Nå var vel ikke dette en Canon VS Nikon tråd, var det? Unødvendig å gjøre det om til akkurat det. Canon har sine fordeler, Nikon har sine. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Du spør meg. Men, jeg har desverre ikke nok kjennskap til objektivprogrammene til Nikon og Canon til at jeg kan gå inn i den debatten. EDIT: En liten presisering. Den forrige posten min var ikke ment pro Canon, eller pro noe som helst. Den var et troskyldig forsøk på å antyde at man ikke nødvendigvis når fotonirvana ved å bytte kamerasystem. Og at hvis man hiver seg på det som ser best ut i øyeblikket, så ender man lett opp med å bytte merke like ofte som man bytter truser. Endret 4. august 2008 av fototim Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 For min del(trådstarter)er det helt greit med en diskusjon om objektivene og kamerahusene til de ulike produsentene sålenge det dreier seg om kamera og objektiv som egner seg til konsertfotografering (lyssterke objektiv). Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I Canons favør har de både 24/1.4 og 35/1.4 som vil fungere ypperlig på konserter. Canon har også et par nye objektiver på f/1.2 - en lysstyrke Nikon også har, men hvordan fungerer de gamle objektivene på nyere hus? Hvordan er det med EF 200mm f/2 IS USM kontra Nikon sin 200/2.0? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå