Gå til innhold

Eddie Murphy ferdig med film karrieren

Murpuss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig egentlig. Han holder på med innspillingen av et par filmer nå, så er det nyheten om ny Beverly Hills cop samt at han nok en gang skal ha stemmen til eselet i Shrek 4.

Han har jo slitt seg til et respektabelt comeback, ble kronet med Golden Globe blant annet og nominert til Oscar. Jeg tviler på man har fulgt helt med når man sier han "ikke har blomstret på en stund" ;)

Kan også lese om nyheten her:

http://www.aintitcool.com/node/37304

Men takker ikke nei til stand-up fra den mannen :)

Lenke til kommentar
Jeg tviler på man har fulgt helt med når man sier han "ikke har blomstret på en stund" ;)
..På filmlerretet".

At han har lånt stemmen sin i fire shrek-filmer er jo i og for seg ikke dårlig det men jeg kvalifiserer ihvertfall ikke det som det helt store comebacket, og ser man på hva han faktisk har utrettet de siste årene både foran og bak kamera venter ihvertfall jeg litt med å rulle meg rundt i begeistring.. ;)

Ser man bort fra innsatsen i Shrek-filmene er det jaggu meg ikke mye å gå i parade av mener nå jeg. Men så har jo ikke jeg fulgt helt med heller da. ;)

Lenke til kommentar

Så Oscar-nominasjon i 2007 og Golden globe-prisen i 2006 er ikke imponerende? Det er ikke som om han opplevde det på 80 og 90-tallet :)

Av de 66 prisene han er nominert til eller vunnet opp gjennom karrieren så er det vel kun 11 av dem som kom før året 1997. Jeg vil nå hevde at hans nedgangstid tok slutt mot slutten av 90-tallet og at han etter det har hentet seg fint inn igjen. Ujevn, ja. Men comeback kan man nok si at han har prestert.

Lenke til kommentar

The Incredible Shrinking Man (2010) (in production)

Untitled Eddie Murphy/Romeo and Juliet Project (2009) (announced)

Shrek Goes Fourth (2010) (pre-production) (voice) .... Donkey

A Thousand Words (2009) (filming)

NowhereLand (2009) (completed) .... Evan

Gir seg som skuespiller? Imdb sier noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...