Schneiderlin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ønsker å kjøpe meg en HD Spiller til Xbox 360 siden filmene er så billige nå. Så jeg lurte på vil jeg egentlig se noen forskjell siden jeg har et SONY 32'' Widescreen TV ? Lenke til kommentar
Aginarikar Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hei, forskjellen vil være minimal om du mener en TV av gammel type (billedrør, ikke HD-ready LCD eller plasma). Alle filmer på HD DVD og Blu-Ray blir levert i 1080p-formatet slik at for å få fullt utbytte av de er en 1080p-tv å anbefale. Vil funke fint på HD-ready(720p) TV'er også men man får da egentlig ikke utnyttet kvaliteten og sånn sett kostnaden for spiller og filmsamling fullt ut Endret 11. juli 2008 av Fantômas Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Ok. Ja, jeg må bare begynne å spare opp til en LCD tv eller Plasma, frister sånn med HD spiller nå som filmene er å billige Lenke til kommentar
Aginarikar Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hehe, ja en liten investering blir det for de fleste. Lavere og lavere priser på slikt heldigvis. Hør gjerne med lokale spill/dvd-utsalg for å få tak i en billig xbox hd dvd-spiller. Fikk selv en til 400,- og en kompis fikk skaffet en for så lite som 250kr. For de middels erfarne pc-brukerne er det en smal sak å bruke disse uten xbox også, koblet rett på pc'en. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hehe, ja en liten investering blir det for de fleste. Lavere og lavere priser på slikt heldigvis. Hør gjerne med lokale spill/dvd-utsalg for å få tak i en billig xbox hd dvd-spiller. Fikk selv en til 400,- og en kompis fikk skaffet en for så lite som 250kr. For de middels erfarne pc-brukerne er det en smal sak å bruke disse uten xbox også, koblet rett på pc'en. Heh, kjøpte nett ein HD DVD-spelar til 394,- frå Expert. Eg kom på idéen etter at eg såg ein Expert-butikk selja dei til 299,-, men det var tomt då eg var der. Så kjøpte eg 7 filmar på zailor.no til 312,- med andre ord fekk eg sju filmar til 100 kroner stk, med ein HD DVD-spelar på kjøpet. Endret 14. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå