Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Første filmen var best, syns Saw serien dabbet helt ut etter dette, selfølgelig er de helt greie fredags filmer, men tror det er nok nå. Btw, noen som følger med VLOG som går på break ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 du hørte det her først Beklager å skuffe deg, men det har jeg visst lenge: http://entertainmentnow.wordpress.com/2007...lated-for-2009/ (ja, Saw 6 kommer neste år. Du hørte det her først.) Jeg sa det tidligere i tråden så du hørte det da først! Og pappaen min er sterkere enn din! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) du hørte det her først Beklager å skuffe deg, men det har jeg visst lenge: http://entertainmentnow.wordpress.com/2007...lated-for-2009/ (ja, Saw 6 kommer neste år. Du hørte det her først.) Jeg sa det tidligere i tråden så du hørte det da først! Og pappaen min er sterkere enn din! Gammelt nytt egentlig, var ikke lenge etter 4'reren kom det kom en artikkel om 5'eren på kulturo der det også sto om jeg ikke tar helt feil at det kommer en 6'er og. Enig med de fleste her ja, etter 2'eren ble serien ræva. 1'eren eide da! Men jeg hadde med link og greier. Du sa bare at det kommer en 6'er også "om jeg ikke tar helt feil". Så det så! Endret 3. juli 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 For min del var 1eren den mest intressante thriller/grøss filmen som kom ut det året, men toeren og etterfølgerne beviser bare det som vi alltid har visst når det kommer til Hollywood grøssere, de blir dårligere og dårligere. Dog likte jeg 4eren bedre enn 3eren, det var iallfall LITT mindre fokus på gørr. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ga meg etter 3ern, som er den største idiotfilmen jeg noengang har sett. Dessuten kreves det mer enn makaber omgang med blod og gørr for å holde meg underholdt. Men 2ern (som jeg ikke har sett) virker likevel ganske interessant, sjekker den nok ut. Er jo nødt til å heve seg et hakk fra 3ern. Men noe jeg ikke skjønner er folk som får anfall over at disse filmene lages. Det er ingen som tvinger dere til å se dem? Eller er det ille nok at de i det hele tatt er i eteren? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 2ern heve seg fra 3ern? Den var ny Men som sagt tidligere: Hvorfor bry seg om at disse filmene lages hvis du ikke liker de? Unngå å se de, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Greit nok at man ikke skal bitche over at oppfølgerne lages, men jeg tror ener'n hadde havnet i bedre lys hvis den stod der alene. Det er jo tross alt en snedig liten thriller mange setter stor pris på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Folk som spør meg om filmene får jo bare svaret: "Filmene? er jo bare en? ALDRI HØRT OM DE ANDRE! ALDRI!" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er ikke han gamlingen dau ennå? (datt av når jeg hadde sett halle 3'eren) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 @Carlgutt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jo, men han har fått en "rekrutt", derav masken på coveret til 5eren Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg elsket den første fordi det var svært vanskelig å finne ut hvem morderen var. Faktisk "visste" jeg hvem det var flere ganger, men ble overrasket på slutten. Alle de fellene var en kul detalje, men for min del var de overhodet ikke interessant ellers. Hannibal i Nattsvermeren er en kannibal, men hva så? Hadde han vært en vanlig psykopat hadde filmen ikke blitt dårligere. Se7en er ikke bra fordi det handler om de syv dødssyndene, men fordi det er en meget bra historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå