REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) du hørte det her først Endret 2. juli 2008 av Loso Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Enda en? Damn.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tja, er det egentlig noen overraskelse? Halloween betyr jo automatisk en ny Sawfilm. Personlig sluttet å bry meg etter 2'ern, ble litt for groteskt etter min smak. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kommer nok til å se den, men har ikke akkurat noen store forventninger.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Samme her, det blir mer som melking av et vellykket konsept, men som regel blir det grei underholdning. Den første var gøy på sin måte at det var et litt "nytt" konsept, siden den gang har kurven gått nedover... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kom ikke som noe sjokk, personlig rydder jeg ikke timeplanen for å få sett den. Tror faktisk ikke jeg har sett 4ern heller. Jeg bare venter på kommentarene fra folk som lurer på hvorfor disse filmene fortsatt lages. For å spare dere bryet: Fordi folk ser dem. Hvis dere misliker dem, ikke se dem, sånn som meg. Takk meg en annen dag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kommer til å se den. Har sett alle hittil. Likte best Saw 1 og 2'ern var helt grei. 3 og 4 var middel eller dårligere. Hadde vært fett hvis denne hadde slått skikkelig igjennom eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har ikke sett 4'ern, men etter å ha sett nr.3 etter to gode filmer, kan jeg ikke akkurat si at det frister så mye heller. Startet fint som en "intelligent" psycho-triller og beveget seg sakte over til å bli en gorefest uten hjerne. Kunne ha slutta med nr.2 synes jeg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det grusomste med disse filmene er at de forsetter å lage dem....huff. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 SYKE, SYKE MENNESKER!!!! *rall* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 SYKE, SYKE MENNESKER!!!! *rall* Jaha? Jeg mistet helt sansen for Saw-konseptet etter film nummer 3 som var en enorm skuffelse. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 SYKE, SYKE MENNESKER!!!! *rall* Jaha? Jeg mistet helt sansen for Saw-konseptet etter film nummer 3 som var en enorm skuffelse. Saw II er det verste jeg noen gang har sett. Har ikke sett noen av de andre, og skal aldri gjøre det. Skønner ikke helt at det er SÅ mange som liker å se sånt, at de kan tjene på det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg synes Saw II var en god og morsom skrekkfilm. Traff meg midt i popcornhjertet. Jeg synes det er direkte frekt av deg å kalle meg for syk på grunnlag av noe så banalt som filmsmaken min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Gammelt nytt egentlig, var ikke lenge etter 4'reren kom det kom en artikkel om 5'eren på kulturo der det også sto om jeg ikke tar helt feil at det kommer en 6'er og. Enig med de fleste her ja, etter 2'eren ble serien ræva. 1'eren eide da! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har lest et sted at de kommer til å lage Saw filmen så lenge det er penger å hente ut av konseptet. Uheldigvis. Vi får håpe de gjør en innsats for å bringe konseptet tilbake på rett kurs igjen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Selv synes jeg at filmene ble dårligere for hver gang det kom en ny en. Det er jo helt klart at de ikke klarer å holde opp med 1ern og 2ern og at, som har blitt sagt her i posten over meg, melker filmene. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 dere hørte det her først Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor? Nummer tre og fire var jo helt forferdelige. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 dere hørte det her først Nei. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) du hørte det her først Beklager å skuffe deg, men det har jeg visst lenge: http://entertainmentnow.wordpress.com/2007...lated-for-2009/ (ja, Saw 6 kommer neste år. Du hørte det her først.) Endret 3. juli 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå