Gå til innhold

Saw 5 - kommer i oktober

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom ikke som noe sjokk, personlig rydder jeg ikke timeplanen for å få sett den. Tror faktisk ikke jeg har sett 4ern heller. Jeg bare venter på kommentarene fra folk som lurer på hvorfor disse filmene fortsatt lages. For å spare dere bryet: Fordi folk ser dem. Hvis dere misliker dem, ikke se dem, sånn som meg.

Takk meg en annen dag ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har ikke sett 4'ern, men etter å ha sett nr.3 etter to gode filmer, kan jeg ikke akkurat si at det frister så mye heller.

Startet fint som en "intelligent" psycho-triller og beveget seg sakte over til å bli en gorefest uten hjerne. Kunne ha slutta med nr.2 synes jeg.

Lenke til kommentar
SYKE, SYKE MENNESKER!!!! *rall*

Jaha?

Jeg mistet helt sansen for Saw-konseptet etter film nummer 3 som var en enorm skuffelse.

Saw II er det verste jeg noen gang har sett. Har ikke sett noen av de andre, og skal aldri gjøre det. Skønner ikke helt at det er SÅ mange som liker å se sånt, at de kan tjene på det.

Lenke til kommentar

Gammelt nytt egentlig, var ikke lenge etter 4'reren kom det kom en artikkel om 5'eren på kulturo der det også sto om jeg ikke tar helt feil at det kommer en 6'er og. Enig med de fleste her ja, etter 2'eren ble serien ræva. 1'eren eide da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...