Dirty^Dog Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Første forsøk på å lage HDR-bilder. RAW-filer som først er behandlet i Photomatrix, og så etterbehandlet i Photoshop. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det andre bildet synes jeg har litt lite innhold. Det er bare regnbuen som fanger interesse. Det første er bedre. Broen skaper fine linjer. Litt lite luft under den nærmeste pilaren, kanskje. Det tredje liker jeg best. Du ivaretar motivet broen skaper, men tilfører samtidig noe nytt. Gatelyktene har ført til noen flotte refleksjoner i vannet. Jeg liker også hvordan vannet møter broen, og med ett blir langt mindre rolig. Du har fanget noen virkelige stormskyer, jeg ville ikke likt å stå på det stedet særlig lenger. Lykten på broen blir litt forstyrrende. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det første var det beste. De to andre hadde ikke vært noe vis det ikke var HDR, var kjedelige motiv. Men det første er bra utført og et bra motiv og komposisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå