Meteora Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet noen hva dette kan være? Tips til hvordan jeg kan fikse dette slik at jeg også får lyd på høytalerne? Har et 5.1 system, og 2 lydkort.. Ett integrert i hovedkortet og x-fi. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du vel mekke og trikse med driver programmene? Lenke til kommentar
Meteora Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Prøvd det meste i forhold til drivere, men får gå grundigere til verks når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Prøvd det meste i forhold til drivere, men får gå grundigere til verks når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har noe av det samme problemet. Har et lite Samsung HTXQ100-anlegg i stua, som jeg nå har kobla opp en pc, med et soundblaster audigy 2 plat. pro kort, med en optisk kabel. Uanett hva jeg enn gjør vil det ikke komme lyd på mer enn de to front-høytalerne. Er det noe spesielt triks for dette? Jeg har satt driverne til 5.1 selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå