Gamlemor Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 En kompis av meg snakker støtt og stadig om at det er mulig å ta fire års praksis istendenfor to år skole + to år praksis, hvor i helvette drar jeg for å melde meg på dette? (Har lyst til å bli trykker). Tenkte jeg skulle ta en tur innom vigo i løpet av uken og spørre der, men om noen her vet så blir det jo et hakk lettere =)Eventuelt vet om det i det hele tatt stemmer at det går. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Dette stemmer nok ikke. Mælern, takk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Dette stemmer nok ikke. Har du kilde på at dette ikke stemmer? Jeg har nemlig hørt at man kan opparbeide seg praksiserfaring og så ta et eventuelt fagbrev. Men siden det er du som er sikker kan du komme med kilde på det du sier. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Denne ordningen kalles praksiskandidat, og det krever fem års praksis, ikke fire (25% mer enn ordinær utdanning). Om denne ordningen gjelder for trykkere også, vet jeg ikke. Google etter "praksiskandidat", så får du en del info om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå