KristofferAurdal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 På innkallingen min til førstegangstjeneste fikk jeg opplyst et telefonnummer jeg skulle ringe for å bestille flyreise. Dette har jeg ringt og jeg har nå et referansenummer. Problemet er bare det at jeg har ikke peiling på når flyet går. Så det jeg lurer på er om det er mulig å finne avreisetidspunktet ut i fra referansenummeret... Setter stor pris på alle svar. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 regner med at du kan ringe det telefonnummeret du fikk oppgitt og spørre der... evt så kan vel de si hvor du finner det ut. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 På innkallingen min til førstegangstjeneste fikk jeg opplyst et telefonnummer jeg skulle ringe for å bestille flyreise. Dette har jeg ringt og jeg har nå et referansenummer. Problemet er bare det at jeg har ikke peiling på når flyet går. Så det jeg lurer på er om det er mulig å finne avreisetidspunktet ut i fra referansenummeret... Setter stor pris på alle svar. Du kan for eksempel ringe Forsvarets terminal på Gardermoen, jeg mener å huske at nummeret er 64803332. Hvis det er feil nummer, ringer du 03003 og ber om å bli satt over til Forsvarets terminal på Gardermoen. Alternativt kan du bare ringe flyselskapet, men de har alltid lang ventetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå